کد خبر: ۲۹۹۳۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
به عقيده هافبک نفت‌تهران علت شکست تيمش مقابل پاختاکور ازبکستان بي تجربگي بازيکنانشان نبود و فقط بدشانسي باعث اين قضيه شد.
به گزارش ورزش سه، کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: من فکر می‌ کنم یک ذره دچار بدشانسی شدیم، نیمه اول خوب بازی کردیم اما نیمه دوم تا وارد زمین شدیم در بدترین دقیقه یعنی دقیقه 48 گل خوردیم. من فکر می‌ کنم اخراج بازیکن حریف هم انگیزه آنها را 2 برابر کرد و حضور هوادارانشان انرژی کاذبی به آنها داده بود.

او در مورد اینکه مقصر دریافت گل ها چه کسی بود، ادامه داد: گل هایی که خوردیم از روی بدشانسی بود نمی‌ شود این گل ها را تقصیر یک نفر انداخت زیرا تمام تیم مقصر هستند چون شاید اگر بچه ها در ریباند جلو می‌ آمدند و توپ را می‌ زدند گل نمی‌ خوردیم. الان همه تیم نفت باخت است ولی امیدوارم سه امتیاز بازی خانگی با العین را بگیریم.

وقتی از بازیکن نفت سوال شد عدم نتیجه گیری شان به خاطر بی تجربگی بوده یا خیر پاسخ داد: من چنین فکری نمی‌ کنم بعضی از بازیکنان ما مثل خود من تجربه بازی های آسیایی را داریم ولی از آنجایی که این بازی حساس بود و در زمین حریف برگزار شد شاید به این همین دلیل کارمان سخت شد. تیم مان خوب کار کرد اما در دقایق بدی گل خوردیم و باختیم.

هافبک زردپوشان تهران در مورد دیدار با العین نظرش را اینگونه بیان کرد: بازی با العین دیدار دشواری است آنها دو، سه بازیکن بسیار خطرناک دارند که باید آنالیزشان کنیم اما ما می‌ خواهیم در آزادی پیروز شویم. از هواداران تقاضا داریم برای تشوقیمان بیایند و نقش یار دوازدهم را که در بازی با الجیش ایفا کردند دوباره ایفا کنند. اگر کمک آنها نبود الجیش را نمی‌ بردیم.

کامیابی نیا در پایان در مورد دیدار با گسترش در لیگ افزود: من خودم یک سال شاگرد آقای کمالوند بودم او برای تک تک بازیکنانش برنامه دارد، روند آنها برای نیم فصل دوم خیلی خوب شده، حریف فوتبال را خوب بازی می‌ کند و به همین دلیل کار سختی مقابل گسترش داریم ولی در حال حاضر تمام تمرکزمان روی العین است و سپس به گسترش فکر می‌ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها