کد خبر: ۳۰۰۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه نفت معتقد است که یک بازیکن امید این تیم به راحتی می‌تواند ستاره اماراتی تیم العین را مهار کند

به گزارش پایگاه 598،منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم نفت پیش از دیدار با روز سه‌شنبه العین امارات اظهار داشت: شرایط کاملاً خوب است و مشکل خاصی نداریم. فقط امیدوارم مردم مانند بازی با الجیش از ما حمایت کنند تا بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی افزود: بازیکنان ما بعد از بازی خوبی که مقابل پاختاکور انجام دادند اما شکست خوردند، بسیار مصمم هستند که العین را شکست دهند. این کار آسانی نیست، چراکه العین تیم اول امارات است و با داشتن چند بازیکن ملی‌پوش و بازیکنان مؤثر خارجی حریف خطرناکی محسوب می‌شود اما ناامید نیستیم و با بازیکنان خوب، جوان و با انگیزه‌ای که داریم می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص اینکه گفته می‌شود مبلغ قرارداد عمر عبدالرحمن بازیکن جوان و ملی پوش امارات که در جام ملت‌های 2015 درخشید، با باشگاه العین به اندازه کل بودجه نفت است، گفت: من نمی‌دانم قرارداد این بازیکن چقدر است اما آنطور که در رسانه‌ها خواندم و شنیدم این بازیکن قراردادی 14 میلیادری دارد که حتی از بودجه یک فصل ما هم بیشتر است. ما نگران این بازیکن نیستیم، چراکه حتی یک بازیکن تیم امید ما هم می‌تواند با تدابیر کادرفنی این بازیکن را مهار کند.

قنبرزاده تأکید کرد: برای بازی با العین نگرانی نداریم و فقط چشم به راه تماشاگران هستیم. امیدوارم با توجه به اتوبوسی که برای انتقال تماشاگران در نظر گرفته‌ایم و رایگان بودن تماشای مسابقه، هواداران به ورزشگاه بیایند و نماینده کشورشان را تشویق کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها