کد خبر: ۳۰۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۲۱ آذر ۱۳۹۰
رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت : وام دانشجویی اعم از وام تحصیلی ، مسكن و استعدادهای درخشان نسبت به سال 88 ، بیش از 200 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'كیوان مرادیان' روز دوشنبه در مراسمی به مناسبت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبیعی ساری، افزود : تدابیر و برنامه ریزی مناسب برای ادامه روند افزایشی پرداخت تسهیلات بانكی دانشجویی ، اتخاذ شده است.

وی پرداخت شهریه را از مهم ترین مشكلات دانشجویان برشمرد و اظهار داشت : دانشجویان دانشگاه های كشور از جمله دانشگاه پیام نور و علمی - كاربردی در سه سال آینده می توانند تمامی شهریه پرداختی را به صورت تسهیلاتی بانكی دریافت كنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم ارائه امكانات و تسهیلات مناسب به دانشجویان را از مهم ترین اولویت های این وزارتخانه اعلام كرد و گفت : در تلاش هستیم دانشجویان فقط دغدغه تحصیل ، پژوهش و خودسازی را داشته باشند و با آرامش به ادامه تحصیل بپردازند.

وی تعداد دانشجویان تحت پوشش وزارت علوم را بیش از 5/3 میلیون نفر اعلام كرد و افزود : برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات بانكی به تمامی دانشجویان اعم از روزانه ، شبانه ، علمی -كاربردی ، غیر انتفاعی و پیام نور صورت گرفته است.

مرادیان روز 16 آذر را نماد استكبار ستیزی دانشجوبان دانست و گفت : در شرایطی كه استكبار بر تمامی كشور تسلط پیدا كرده بود ، دانشجویان علیه ظلم و فساد ستمشاهی اعتراض كردند.

وی به نقش مهم دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و بیان داشت : دانشجویان در پیشرفت ، تعالی و توسعه ایران اسلامی نقش بسیار مهمی داشتند و باید با فراگیری علوم ، این روند را با شتاب بیشتری ادامه دهند.

او راز موفقیت انقلاب اسلامی را الگوبرداری از قیام سالار شهیدان دشت كربلا دانست و افزود : روحیه مبارزه طلبی كه برگرفته از این قیام است ، موجب شده تا قیام های مردمی در برخی از كشورهای اسلامی منطقه به نتیجه برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها