يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۰۰۵۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی استقلال گفت: «رای هایی که برای من صادر می‌شود مانند فیلم های ایرانی بعد از انقلاب تکراری شده است.»

به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه نویی در گفتگو با رادیو ورزش درباره علت عدم قهرمانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «وقتی که ما این طور برنامه ریزی می کنیم، باید طاقت قهرمان نشدن در آسیا را هم داشته باشیم. باید برنامه ریزی باشد، مدیریت باشد، شما به سپاهان نگاه کنید، یک باشگاهی واقعی با همه شاخصه ها است. ما یک تیم هستیم مثلا استقلال که تیم خودم است، باشگاه نیست. سپاهان 75 تیم دارد و 1700 ورزشکار در آن مشغول هستند. بروید نگاه کنید که مدال هایی که در گوانگ ژو گرفتیم چقدر از اصفهان و سپاهان بوده است.

 

وی ادامه داد: «اینها حاصل یک مدیریت ثابتی مثل ساکت است. البته ماحصل افکار آقای اسلامیان و تاج نیز بوده است. 12 سال پیش نشسته اند و ابتدا این باشگاه را زیر نظر سیمان سپاهان و فولاد مبارکه سپاهان بردند. یک محل تمرین به نام باغ فردوس دارند که 300 یا 400 میلیارد می ارزد.»

 

سرمربی استقلال همچنین تصریح کرد: «وقتی ما به جمع 8 تیم برتر آسیا رفتیم و کسی را نداریم، همین می شود. این صحبتی که الان جاسم کرار انجام داده و جنجال ساز شده، قبلا مجتبی جباری درباره استقلال انجام داده بود که حالا من نمی خواهم این کلمه را به کار ببرم. در نهایت نیز این جمله منجر به اخراج آن بازیکن شد. من نه می گویم که فتح الله زاده مقصر است نه جباری. قطری ها می روند بازیکن خارجی و اروپایی می آورند اما ما برنامه ریزی و مدیریت نداریم. من 12 سال است که این مساله را می گویم که علیه من مطلب نوشتند. همین مطلب را وقتی آقای کی روش گفته است، همه به به چه چه می کنند.»

 

وی همچنین اضافه کرد: «ما واقعیت گرا نیستیم و ضعف های خود را نمی بینم. فقط یک نیروی انسانی داریم که اگر نبود، این وضعیت فعلی را هم نداشتیم. کار در لیگ قهرمانان آسیا خیلی راحت تر است تا در لیگ داخلی زیرا در لیگ داخل یک جا می روی که زمین بی کیفیت دارد، هوا سرد است و باد هم می آید اما در خارج از کشور حداقل اگر هوا سرد است، زمین کیفیت دارد. در همین ازبکستان که من رفتم و سال ها قبل وضعیتش را دیدم، هشدار دادم که این کشور در سال های آینده یک قطبی از فوتبال کشور خواهد شد. طی 8 ماه همین باشگاه پاختاکور ورزشگاه خود را تغییر کردند. همین مربی فعلی پاختاکور آن زمان مدیر اجرایی بود که نمی دانم چطور سرمربی شده است.»

 

وی همچنین عنوان کرد: «حالا ما می رویم زوج سازی می کنیم و زوجی مثل حمودی و حیدری را درست می کنیم. تا 8 تیم برتر آسیا نیز رفتیم اما هم جباری می رود و هم حمودی. جالب است که من اخبار ساعت 9:30 شب را می دیدم، متوجه شدم پژمان منتظری با ام صلال قرارداد می بندد اما من سرمربی بی خبر بودم. متاسفانه نداشتن برنامه و مدیریت باعث شده است، این اتفاق رخ داده است.»

 

قلعه نویی در ادامه گفت: «یک روز گفتم که افراد سیاسی و نظامی به فوتبال نیایند، چقدر علیه من حرف زدند. این افراد برای من محترم هستند اما چرا باید امثال مصطفوی و دادگان و اولیایی کنار باشند؟ بهترین دوران استقلال در بدترین شرایط مالی زمان مدیریت اولیایی بود. با 5 میلیون و 200 هزار تومان یک قهرمانی در آسیا و یک نایب قهرمانی در 2 سال آوردیم.»

 

سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: «ما سال 86 میلادی در قطر بازی کردیم. از آن سال به این سو قطر که 500 هزار جمعیت بیشتر ندارد، 2 جام ملت ها برگزار کرده است، یک المپیک آسیایی و یک جام جهانی هم در آینده دارد. برویم همین را تحقیق کنیم که چطور با وجود رفتن بن همام از ریاست آسیا اینطور موفق بوده اند. آن سال که ما بازی می کردیم قطری ها فقط یک فروشگاه و 2 هتل داشتند. حالا اما یک آکادمی درست کردند که مسقف است و 6 هزار نفری گنجایش دارد. هتل خلیفه را درست کردند که 7 ستاره است و در کنار آکادمی شان است.»

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: «با اینکه هیچ دل خوشی از کفاشیان و زیرمجموعه‌اش ندارم اما از زمانی که آمده‌اند کار کرده‌اند. برگزاری لیگ هم منظم شده است و باید از زحمات عزیزمحمدی هم تشکر کنم.»

 

قلعه‌نویی در خصوص رای محرومیت کرار عنوان کرد: «کجای دنیا بعد از 19 روز حکم می‌دهند؟ در خصوص ساموئل یک روزه حکم دادند و چطور برای کرار را 19 روز طول می‌دهند؟ این نشان می‌دهد در کمیته انضباطی قانون حکم‌فرما نیست.»

 

سرمربی استقلال ادامه داد: «چطور حکمی می دهند که کرار در نفت و فولاد محروم باشد؟ آقای حسن زاده! شما کرار را از 4 بازی محروم کردی نه 3 بازی زیرا او در بازی گسترش فولاد نیز از نظر روحی و روانی آماده نبود. اگر آنطور که کمالوند می گوید باشد، حکم این بازیکن باید زودتر تعلیق می شد. من 20 تا حکم دارم که 3 میلیون قطعی است. این حکم ها مثل فیلم های اول انقلاب تکراری است و هیچ کدامش عدالت نداشت.»

 

قلعه نویی در پایان عنوان کرد: «رای‌هایی که برای من صادر می‌شود سه میلیون قطعی و همیشه تکراری بوده است. این رای‌ها مانند فیلم‌های ایرانی بعد از انقلاب تکراری شده است.»


جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها