کد خبر: ۳۰۲۰۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شیخ سلمان از ما خواستن تضمین بدهیم که پول حق پخش تلویزیونی پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان در حاشیه نخستین فستیوال فوتبال زنان در خصوص جلسه امروز با مسئولان تیم امید سازمان لیگ و کمیته ملی المپیک گفت: جلسه خوبی برگزار شد و حبیب کاشانی، تاج، شهنازی و کیومرث هاشمی در این جلسه حضور داشتند و در خصوص تیم امید صحبت شد. 

وی افزود: نمی‌توانیم در بحث‌ باشگاه‌ها دخالت کنیم چون ممکن است این تیم‌ها که در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند صدمه بخورند. به همه باشگاه‌ها فراخوان می‌زنیم تا بازیکنان خود را برای حضور در تیم امید معرفی کنند اما نمی‌توانیم در کار آنها دخالت کنیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا جهانبخش و آزمون در اختیار تیم امید قرار می‌گیرند گفت: در این خصوص باید با کی‌روش صحبت کنم. او  این بازیکنان را لازم دارد. جلسه‌ای را با حضور کی‌روش و خاکپور برگزار می‌کنیم تا با هم صحبت کنند. کی‌روش می‌تواند این بازیکنان را برای یکی، دو بازی در اختیار تیم امید قرار دهد. 

کفاشیان در پاسخ به این سوال که شما با حضور هفت ساله در فدراسیون فوتبال رکوردشکنی کرده‌اید گفت: من در دوومیدانی هم در ماده 100 متر با مانع رکورد زدم اما امیدوارم رکورد من در سوابق مدیریتی فدراسیون فوتبال شکسته شود. با همین سابقه مدیریتی موفق شدم در AFC کرسی بگیرم و می‌توانم از تجربیاتی که دارم استفاده کنم.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه در صورت کسب کرسی نایب رئیسی از فدراسیون فوتبال خواهید رفت گفت: اصلا چنین چیزی نیست. هنوز یک سال تا مجمع فاصله داریم و این موضوع در اختیار مجمع است و آنها باید تصمیم‌گیری کنند. 

کفاشیان در خصوص دیدارش با شیخ سلمان برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 گفت: شیخ‌سلمان در این جلسه به ما گفت که هنوز درباره میزبانی ایران و امارات به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم و باید نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم. قرار شد نمایندگان AFC در ایام عید از ایران و امارات بازدید کنند. 

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: شیخ سلمان در بحث میزبانی ایران موضوع حضور زنان را مطرح نکرد اما در اسپانسر و حق پخش تلویزیونی تاکید داشت چرا که می‌گفت باید هزینه‌ها تامین شود و  از ما خواستنند که این تضمین را بدهیم که پول حق پخش تلویزیونی پرداخت شود و اسپانسرها بتوانند به راحتی در ایام مسابقات کار کنند. ما هم نمی‌توانیم واقعیت‌ها را نادیده بگیریم و تنها باید دعا کنیم که این مشکل حل شود. من به آنها نگفتم ما در ایران خودمان هم در حق پخش تلویزیونی اختلاف داریم چه برسد به جام ملت‌های آسیا. 

کفاشیان در خصوص بازی دوستانه ایران و ازبکستان گفت: گمان نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد. بحث ما بازی با تیم ایتالیا که شرایط آن هم فراهم شده است.

وی در خصوص اینکه از کمیته انضباطی خواسته کرار را محروم کنند، گفت: من چنین حرفی نزده‌ام. کمیته انضباطی مستقل است و خودش باید پاسخگوی تصمیمش باشد. 

کفاشیان در خصوص زمان برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: این مجمع قبل یا بعد عید برگزار می‌شود ولی اگر بحث مالی تصویب شود قبل از عید آن برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص حضور اسلامیان در فدراسیون فوتبال گفت: هر جا که نیاز باشد او حضور خواهد داشت. ما مسئولیت‌هایی را به اسلامیان داده‌ایم و حضورش در فدراسیون بیشتر خواهد شد. 

تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها