کد خبر: ۳۰۲۱۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
كنفدراسيون فوتبال آسيا سرانجام تصميم خود را گرفت و ميزباني جام ملتهاي آسيا را به امارات داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شفقنا ورزشي، نمایندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا پس از چندين بار سفر به ايران و امارات، دو نامزد نهايي ميزباني جام ملتهاي آسيا ٢٠١٩ به امارات راي دادند و شرايط ايران را براي برگزاري بزرگترين رويداد فوتبال قاره كهن نپذيرفتند.

البته هنوز كنفدراسيون فوتبال آسيا به صورت رسمي اين خبر را اعلام نكرده است اما در نشست اخير كفاشيان با شيخ سلمان و مديران AFC اين موضوع تلويحا به رييس فدراسيون فوتبال ايران گفته شده است.

در حالي كه خبرگزاری رويترز اعلام کرد به دلیل اینکه زنان در ایران حق رفتن به ورزشگاه‌ها و دیدن بازی‌های فوتبال را ندارند شانس این کشور برای میزبانی بزرگترین رویداد فوتبالی در رده ملی در قاره آسیا کاهش پیدا كرده، و همچنين اظهارنظر سپ بلاتر كه گفته بود: «وقتی نوامبر ۲۰۱۳ به ایران رفتم علاقه شدید مردم به فوتبال تنها چیزی نبود که به آن برخوردم. چیز دیگری که دیدم قانونی بود که حضور زنان در ورزشگاه‌ها را ممنوع می‌کرد.»

اما علي كفاشيان مي گويد مشكل ايران حضور بانوان در ورزشگاهها نيست بلكه حق پخش تلويزيوني و اسپانسرها است.

به گزارش خبرنگار شفقنا ورزشي، بلاتر همچنين گفته بود: «در جلسه با حسن روحانی رئیس جمهور ایران این موضوع را مطرح کردم و برداشتم این بود که ایشان به زودی این مشکل را برطرف می‌کند ولی تاکنون این وضعیت تغییر نکرده است. »

غير از اين مشكلات بايد مشكلات سخت افزاري و زيرساختهاي فوتبال ايران از جمله ورزشگاههاي مناسب براي برگزاري مسابقات و همچنين زمينهاي تمرين مناسب اشاره كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها