کد خبر: ۳۰۲۹۴
زمان انتشار: ۰۱:۲۷     ۲۳ آذر ۱۳۹۰
درباره حضور آقای علی مطهری در دانشگاه تهران
سه‌شنبه 22 آذر ماه 90 آقای علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم انجمن دانشگاه تهران به همراه چند چهره تندرو اصلاح‌طلب شرکت کرد؛ در همین برنامه محمد خاتمی یکی از عوامل فتنه 88 نیز به صورت ویدئویی برای حضار سخنرانی کرد.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» مطهری در این مراسم تقریبا حرف جدیدی نزد و همان مواضع 3 سال اخیرش درباره مسائل کشور را مطرح کرد به طوری که رسانه ها برای انتخاب تیتر از سخنرانی وی هرچه قدر دنبال اظهار نظر جدیدی بودند به موضوع خاصی برخورد نکردند و اغلب رسانه ها تیتر های کلی مانند "سخنرانی علی مطهری در دانشگاه تهران"، " اظهارات مطهری درباره طرح سوال از رئیس‌جمهور، استیضاح کردان و عملکرد مجلس" و ... را ترجیح دادند.

اما اصل سخنرانی جناب آقای مطهری در دانشگاه تهران مورد توجه قرار نگرفت چرا که این سخنرانی آقای مطهری به عنوان "فریادگر" قانون گرایی در مجلس در جمع قانون شکنان "دوجانبه" بسیار جالب توجه است.

مطهری که به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه تهران به این دانشگاه آمد از دوجهت برخلاف "شعارهایش" عمل کرد، چرا...؟!

اول اینکه انجمن اسلامی دانشگاه تهران غیر قانونی فعالیت می کند چرا که طبق قانون تشکل های دانشجویی فعالیت تشکل های اسلامی در دانشگاه های وزارت علوم و وزارت بهداشت باید منفک از هم صورت گیرد؛ این در واقع تعبیر به مضمون قانون فوق است. یعنی اینکه "انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی دانشگاه تهران" نمی تواند یک تشکل قانونی باشد.

بررسی فعالیت تنها 2 سال اخیر این تشکل که وابستگی شدید به محمد خاتمی دارد نشان می دهد در تجمع ها و مراسم های این تشکل تندرو انواع و اقسام توهین ها و حریم شکنی ها را علیه نظام صورت داده است، 13 آبان 88 و شعارهایش را برای آقای مطهری بخوانند تا ... .

دوم اینکه آقای مطهری امروز جایگزین محمد خاتمی در برنامه سالانه روز دانشجوی انجمن تهران بود، این یعنی اینکه از دید تشکل تندروی اصلاح طلب میان علی مطهری به اصطلاح اصولگرا و خاتمی فتنه گر فرقی وجود ندارد.

به نظر می رسد حتی ادعای آقای مطهری درباره اینکه فقط در لیست مجاهدین و مشارکت حاضر نیست که حضور داشته باشد هم خلاف واقع است چرا که سخنرانی میان "جلایی پور" و "ظریفیان" سوپر اصلاح طلب یک سوال جدی برای دانشجویان است.

همین طور است که بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای سرگشاده خطاب به علی مطهری نوشت: طی 4سال گذشته با مواضع متناقض با گفتمان اصول‌گرایی، به چهره محبوب رسانه‌های بیگانه تبدیل شده‌اید/ ما به شما به نام 'انقلابی' رای دادیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران این نامه را در پی حضور علی مطهری در این دانشگاه که به دعوت انجمن اسلامی صورت گرفته بود، خطاب به وی منتشر کردند. در بخش دیگری از این نامه آمده است: مردمی که به شما رای‌ داده‌اند تا کی باید شاهد عبور هر روزه شما از خط قرمز‌ها باشند؟

مطهری آنقدر هم به میزبان احترام گذاشت که تمام قد جای خاتمی را پرد کرد و مدعی شد: چرا برخی‌ها افرادی را متهم به رابطه با جرج سوروس می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
لطف کنید مطمئن باشید بعد صحبت کنید
صحبت های آقای خاتمی حداقل دوساله که به صورت ویدئو پخش میشه! پس آقای مطهری به جای آقای خاتمی در مراسم حاضر نشدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها