کد خبر: ۳۰۳۲۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
کاپيتان استقلال ادعا مي‌ کند که بازي روز جمعه تيمش برابر نفت‌تهران که سرمربي آن عليرضا منصوريان است يادآور روزهاي خوب گذشته است.
به گزارش پایگاه 598،رضا عنایتی می‌گوید بهترین خاطره اش از علیرضا منصوریان گلی بود که در دربی 58 به صورت پینگ پونگی و با کمک او به پرسپولیس زد.

بازی با نفت یادآور خاطرات خوبم از منصوریان است
یادم نمی‌رود آن روزها که در استقلال با منصوریان با هم همبازی بودیم. برای من هم جذاب است که قرار است روز پنجشنبه برابر هم تیمی سابقم به میدان بروم وواقعا از این موضوع هیجان زده هستم. این زیبایی فوتبال است که روزی باید روبه‌روی هم بازی قدیمی ات قرار بگیری. البته نفت فقط منصوریان را ندارد، محمد خرمگاه عزیز هم در آن مربیگری می‌کند و واقعا این ها زیبایی فوتبال است که متاسفانه در فوتبالمان به حاشیه تبدیل شده است.

اولین روزی که به استقلال آمدم
علیرضا منصوریان به معنای واقعی کلمه دوست داشتنی، خونگرم و البته محبوب. واقعا من تنها چیزی که از ایشان یادم است این است که روزی که به استقلال آمدم علیرضا منصوریان به همراه سایر بزرگترهای تیم مثل محمود فکری و محمد خرمگاه خیلی به من کمک کردند. ویژگی آن تیم بزرگترهای با معرفتش بودند چون شما می‌ دانید وقتی بزرگان تیم به بازیکنان جوان کمک می‌ کنند، آن بازیکن می‌ تواند خیلی خوب و البته زود با شرایط هماهنگ شود.

من کجا و منصوریان کجا
یادم هست که آن روزهایی که به استقلال آمدم منصوریان هم بازیکن تاثیرگذاری بود و هم خیلی در بین هواداران محبوب بود. در آن زمان من همیشه با خودم می‌ گفتم که من کجا و علیرضا منصوریان کجا، من کجا و بازیکنی که این همه بازی ملی دارد کجا. واقعا در آن زمان خیلی دوست داشتم روزی مثل علیرضا منصوریان محبوب شوم.

بهترین خاطره با منصوریان
بهترین خاطره ام با منصوریان مربوط به لیگ چهارم می‌ شود که ما با نتیجه 3 بر 2 پرسپولیس را شکست دادیم و من اولین گلم را در دربی زدم. حتما یادتان هست منصوریان خواست شوت بزند توپ به پایش نگرفت، سیاوش اکبرپور آمد هد بزند باز هم توپ به سرش نگرفت و توپ روی سر من آمد و توانستم برخلاف جهت حرکت محمد محمدی توپ را وارد دروازه کنم. این بهترین خاطره من با علیرضا منصوریان در یک بازی بود.این یک گل پینگ پونگی بود.

هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند
آن بازی که علیرضا منصوریان به اشتباه با پشت سر توپ را به محسن خلیلی رساند و او گل مساوی را زد، باید به حساب اتفاقات گذاشت. نباید گفت منصوریان سوتی داده چون هر کسی ممکن است در دوران فوتبالش اشتباه کند.

می‌ دانم منصوریان چقدر سختی می‌ کشد
به خوبی می‌ دانم منصوریان برای بازی روز پنجشنبه چه حالی دارد. برای او خیلی سخت است که باید روبه‌روی تیمی که خیلی آن را دوست داشته، بازی کند. من خودم در آن 4، 5 سال که از استقلال دور بودم هر وقت که با استقلال بازی داشتم کلافه بودم و اعصابم خورد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها