کد خبر: ۳۰۳۴۰۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «پیراهن استقلال را در سوپرمارکت‌ها هم می‌فروشند و از بابت آن حتی یک ریال هم به ما نمی‌رسد.»

به گزارش پایگاه 598، استقلال به لحاظ نتیجه‌گیری شرایط خوبی دارد اما حاشیه‌هایی که اتفاقاً سرمنشأ آنها داخلی است، این تیم را می‌آزارد؛ از ماجرای کرار گرفته تا داستان برکناری افجه‌ای!

 

در رابطه با همه این موارد با منصور پورحیدری همکلام شدیم.

 

* استقلال در شرایطی به جدال با نفت رسیده که وضعیت خوبی در جدول دارد.

- الان شرایط در بالا و پایین جدول بسیار حساس است. خوشبختانه ما شانس خوبی برای قهرمانی داریم اما نفت هم خیلی خوب نتیجه گرفته است. قطعاً بازی سخت و پرهیجانی است. در چنین دیدارهایی معمولاً فرصت‌های کمی خلق می‌شود و هر تیمی بهتراز فرصت‌ها استفاده کند، فاتح جدال 6 امتیازی می‌شود. پیروزی در این بازی کمک بسیار بزرگی برای قهرمانی استقلال خواهد بود.

 

* در آن سوی نیمکت هم علیرضا منصوریان قرار دارد، فردی که می‌گویند در سالیان آینده جزو کاندیداهای سرمربیگری استقلال خواهد بود.

- البته آینده مشخص نیست اما به نظرم علیرضا می‌تواند در آینده سرمربی استقلال شود. غیر از او دوستان دیگری هم هستند. از مجید نامجومطلق گرفته تا صمد مرفاوی و مهدی پاشازاده و حتی فرهاد مجیدی. البته همین طور که گفتم الان استقلال سرمربی باتجربه‌ای دارد.

 

* نوبت دوم مزایده هم برگزار شد اما خبری از خریدار برای استقلال و پرسپولیس نشد.

- خصوصی‌سازی حرکت بسیار خوبی است اما با این وضعیت و شرایط، انجام چنین کاری بسیار دشوار است. از ماجرای حق پخش تلویزیونی گرفته تا پیراهن تیم. الان پیراهن استقلال را در سوپرمارکت‌ها هم می‌فروشند و از بابت آن حتی یک ریال هم به ما نمی‌رسد.

 

* شایعه شده که ایران‌خودرو، استقلال را می‌خرد و سایپا مالک پرسپولیس می‌شود.

- مدیران این دو شرکت برایم بسیار محترم هستند اما شرایط تیمداری متفاوت است. ایران‌خودرو و سایپا خودشان تیم دارند اما مدیریت استقلال و پرسپولیس کاملاً با تیم‌های دیگر فرق می‌کند.

 

* ماجرای "هدیه ویژه" حاشیه‌ای بود که منشأ داخلی داشت.

- نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. از طریق شبکه خبر در جریان قرار گرفتم. به نظرم اهدای این هدایا با نیت خیر بود اما هر کاری باید هماهنگ شود.

 

* الان بالاخره آقای افجه‌ای برکنار شده یا خیر؟

- این مسئله احتمالاً در جلسه امروز هیأت مدیره مورد بحث قرار خواهد گرفت.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها