کد خبر: ۳۰۳۵۶۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۵     ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ سرمربي فولادخوزستان در گفت‌وگوي خود با رسانه هاي تبريزي در نشست مطبوعاتي پيش از مسابقه به شرايط نامساعد تيمش اشاره کرد و گفت روزهاي سختي را در فولاد پشت سر مي‌ گذارد.
به گزارش "ورزش سه"، دراگان همچنین از برنامه ریزی لیگ و انجام پشت سر هم بازی ها که تیم را از شرایط تاکتیکی دور می‌ کند انتقاد کرد. حرف های سرمربی فولاد را بخوانید:

حتی یک جلسه هم تمرین نکردیم

من چندین بار گفته‌ام این وقفه‌های طولانی در جریان لیگ به ضرر فوتبال می‌باشد. ما در جریان لیگ برتر گاهی دو ماه تعطیل هستیم گاهی هم هر چهار روز یک بار بازی کرده‌ایم؛ می توانستیم خیلی بهتر از این‌ها برنامه ریزی کنیم. بعد از بازی قبلی حتی نتوانسته‌ایم یک جلسه تمرینی خوب داشته باشیم چه برسد کار روی موارد تاکتیکی و مسائل فنی.

گسترش فولاد بهتر از این حرف هاست

گسترش فولاد تیم خیلی خوبی است و نتایجی که آنها کسب کرده اند، پایین تر از شایستگی شان بوده است. آنها تیم خوبی هستند و حتما مسابقه سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

بازیکنان ایرانی و بی انضباطی

مشکل اصلی فوتبال باشگاهی ایران را در داخل زمین مسائل تاکتیکی و انضباطی و در خارج از زمین نحوه‌ی زندگی حرفه‌ای بازیکنان است و فکر می‌کنم کمتر بازیکنی در لیگ ایران پیدا شود که بتواند در این دو حوزه موفق باشد و تمامی مسائل را به خوبی رعایت کند.

با سروش و عبدالله زاده قهرمان می‌ شدیم

اگر بازیکنانم که نتوانستند بازی کنند را در اختیار داشتم، بدون اغراق به راحتی می‌توانستیم با فاصله‌ی بسیار زیادی نسبت به سایر رقباء قهرمان لیگ برتر می‌شدیم. حتی اگر دو نفر آن‌ها یعنی رفیعی و عبدالله زاده را داشتم وضعیت بسیار بهتری داشتم.در چهار بازی (پنج بازی) اخیر نتوانسته‌ایم خوب نتیجه بگیریم ولی این خوب نیست که فقط نیمه خالی لیوان دیده شود؛ ما دو بازی سخت در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشته‌ایم.

تساوی را دوست ندارم

چند بازیکن مهم خود را در جریان این فصل از دست داده‌ایم و نبود آن‌ها کار ما را بسیار سخت‌ کرده است ولی با این وجود هم نتایج خوبی گرفته ایم؛ فقط برای پیروزی مقابل گسترش فولاد قرار می گیریم و یک امتیاز سود چندانی برای ما ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها