کد خبر: ۳۰۳۸۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۱ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد هفته هاي کابوس واري را سپري مي کند. تساوي مقابل ويارئال و متعاقب آن شکست برابر اتلتيک بيلبائو سبب شد تا اين تيم صدرنشيني را به بارسلونا واگذار کند.

به گزارش پایگاه 598، شکست سه شنبه شب مقابل شالکه نیز رئال را تا مرز حذف از لیگ قهرمانان پیش برد اما برتری 2-0 در خانه شالکه، زمینه ساز صعود کهکشانی های بحران زده شد. کارلو آنچلوتی و بازیکنان رئال پس از شکست های اخیر، مورد انتقاد شدید هواداران و نیز رسانه های اسپانیا قرار گرفته اند.

 په په در همین رابطه به کادنا کوپه گفت:" هوادارن همیشه حق دارند. وقتی بر علیه ما سوت می زنند و اعتراض می کنند، یعنی اینکه ما سزاوار شنیدن این اعتراضات هستیم. ما می دانیم که در چند بازی اخیر بد بازی کرده ایم و همه سعیمان را می کنیم تا این مشکل را حل کنیم.
در بازی مقابل شالکه مشکل از کم کاری بازیکنان نبود. در آن بازی دوندگی ما کم نبود، مشکل اینجا بود که هر بازیکنی خودش می خواست ناجی تیم باشد و مثل یک تیم بازی نکردیم. بازی را هم جدی نگرفته بودیم. باید تلاشمان را بیشتر کرده و از حیثیت و غرور خودمان دفاع کنیم."

په په در مورد تفاوت های آنچلوتی و مورینیو گفت:" در این مورد که آنچلوتی باید به کار خودش در رئال ادامه دهد، هیچ شکی وجود ندارد. او مربی بسیار خوبی است که در کوتاه ترین زمان ممکن، شادی را به جمع ما آورد. دوره مورینیو و آنچلوتی متفاوت از یکدیگر هستند.هیچکس نمی تواند به آنچلوتی اتهام بزند که او مربی آسانگیری است. او برنامه ها و  ایده های بسیار بزرگی دارد که ما به آنها نیاز داریم. با آنچلوتی جدیت تمریناتمان بیشتر از مورینیو است.متشکرم از خدا که شاگردی آنچلوتی را نصیبم کرد. او به پیشرفت من کمک زیادی کرده است."

مدافع پرتغالی رئال در مورد نفرت از این تیم در ورزشگاه های اسپانیا گفت:" زمان مورینیو به هر ورزشگاهی می رفتیم، هواداران تیم مقابل از ما متنفر بودند اما الان چنین جوی وجود ندارد. رئال مادرید باشگاه بسیار بزرگی است. این روزها می بینید که ایسکو در همه ورزشگاه ها تشویق می شود. این نشان می دهد که دیگر از ما متنفر نیستند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها