کد خبر: ۳۰۴۵۰۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاين/ گلايه هاي عليرضا منصوريان از برخورد کادرفني استقلال در بازي با مقابل اين تيم باعث شده تا همکاران قلعه نويي يک به يک اين رفتار را تکذيب کنند.
هرچه عليرضا منصوريان و امير قلعه نويي با هم در برخورد رودررو گرم و صميمي بودند انگار دستياران مربي آبي ها خيلي روي خوشي به مربي جوان نفت نشان ندادند. منصوريان بعد از اين بازي در گفت و گو با خبرورزشي از اين رفتار گلايه کرد و گفت:« بعضي از همبازي هاي سابقم روي شان را از من برگرداندند.»
در ابتداي بازي استقلال و نفت ، عليرضا منصوريان براي سلام و عليک با کادرفني استقلال سمت نيمکت آبي ها رفت. او بعد از روبوسي با قلعه نويي ، ميرشاد ماجدي و کريم بوستاني ، مجبور شد براي ديدن ديگر اعضاي نيمکت آبي ها تا انتهاي نيمکت ذخيره هاي اين تيم برود و بعد از بازي گفت براي روبوسي با دستياران امير و همبازي هاي سابقش تا انتهاي نيمکت ذخيره هاي آبي ها رفته است. بعد از اين گفته منصوريان ، ستار همداني در گفت و گو با خبرآنلاين تاکيد کرد آن روز اصلا روي نيمکت نبوده است. محمود فکري ديگر مربي استقلال که روي نيمکت بوده هم در مصاحبه با خبرورزشي گفته است:«من همان اول مسير منصوريان را ديدم و خيلي گرم با هم سلام و عليک کرديم. کاش منصوريان خيلي شفاف مي گفت چه کسي از او رو برگردانده است. » جواد زرينچه که آخرين نفر روي نيمکت آبي ها بوده که با منصوريان روبرو شده است هم گفته:«من با او رودررو سلام و عليک کرديم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها