کد خبر: ۳۰۴۸۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
فارس/ معاون رياست دفتر سياسي حماس براي نخستين بار سه ساعت تمام در توئيتر به سوالات پرسشگراني از کشورهاي مختلف جهان درباره اين جنبش به زبان انگليسي پاسخ گفت.

«اسماعيل هنيه» معاون رياست دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين «حماس» براي اولين بار از طريق توئيتر به سوالات پرسشگراني از دولت‌هاي مختلف به زبان انگليسي پاسخ گفت. بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌اي «القدس العربي»، اين اقدام پس از آن انجام شد که حماس سه روز پيش هشتگي (#) به زبان انگليسي تحت عنوان «از حماس بپرس» (#AskHamas) بر توئيتر راه‌اندازي کرده است. هنيه در اين پاسخگويي 3 ساعته گفت: حماس يک جنبش مقاومت فلسطيني است که هدف آن آزادسازي فلسطين و مبارزه آن فقط عليه رژيم اشغالگر اسرائيلي است.
ما در حماس ضد صلح عادلانه که آزادي سرزمينمان و نيز حقوق فلسطيني را تضمين کند، نيستيم. وي بر ميانه‌رو بودن حماس و پرهيز آن از افراط‌گرايي تاکيد کرد. هنيه همچنين در پاسخ به پرسشي پيرامون امکان اينکه حماس پيشنهاد آتش‌بس 5 ساله را در مقابل ايجاد بندر و فرودگاه در نوار غزه بپذيرد گفت که طرف‌هاي بين‌المللي اينچنين پيشنهادي داده‌اند اما هنوز در دست بررسي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها