کد خبر: ۳۰۴۹۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۵ اسفند ۱۳۹۳
فیلم «شیار ۱۴۳» که دو هفته پیش وارد شبکه نمایش خانگی شد با تیراژ ۴۰۰ هزار نسخه از ۲۵ اسفند مجددا به بازار می‌آید.
محمدحسین قاسمی تهیه کننده «شیار ۱۴۳» درباره توزیع این فیلم سینمایی در شبکه نمایش خانگی به مهر گفت: نسخه نمایش خانگی فیلم «شیار ۱۴۳» در تیراژ ۴۰۰ هزار در تاریخ ۱۱ اسفندماه منتشر شد که در همان روزهای نخست با استقبال خوبی مواجه شد. پس از اینکه استقبال مردم را دیدیم تصمیم گرفتیم تیراژ دوم از نسخه نمایش خانگی این فیلم را روانه بازار کنیم.
 
وی ادامه داد: تیراژ دوم فیلم «شیار ۱۴۳» نیز در ۴۰۰ هزار نسخه منتشر شده و قرار است از امروز ۲۵ اسفندماه در مراکز فروش فیلم های نمایش خانگی توزیع شود.
 
این تهیه‌کننده با اعلام اینکه انتشار مجدد فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» عیدی تیم تولید به مردم و مخاطبان سینمای ایران است، گفت: انتشار مجدد این فیلم سینمایی در شبکه نمایش خانگی در آستانه تازه شدن سال می تواند عیدی تیم تولید به مردم محسوب شود و پیشنهاد می کنم که به بهانه عید نوروز که بهترین فرصت برای کنار هم بودن اعضای خانواده است این فیلم را در جمع های خانوادگی ببینند. همچنین هدیه دادن فیلم «شیار ۱۴۳» در ایام نوروز می تواند یک عیدی فرهنگی به شمار آید.
 
قاسمی با اشاره به سهم هموطنان ایرانی در خارج از کشور از دیدن فیلم «شیار ۱۴۳» گفت: معتقدم ایرانیان خارج از کشور هم به عنوان افرادی که بسیاری از آنها در معرض جنگ عراق علیه کشورمان بوده‌اند، حق دارند این فیلم را ببینند از همین رو نسخه کامل این اثر سینمایی در فضاهای مجازی قابل دسترسی است و هموطنان خارج از کشور امکان دسترسی آسان به این فیلم را دارند.
 
وی با اشاره به برنامه های آتی خود در زمینه تولید فیلم گفت: فیلمنامه «لیخون» به کارگردانی مهدی نادری را در دست کار دارم که به دلیل بازنویسی و یا به عبارتی چکش‌کاری عجله ای برای تولید نداریم و با وجود اینکه پروانه ساخت دریافت کرده ایم به احتمال زیاد پاییز سال ۱۳۹۴ به تولید می رسیم.
 
وی در پایان عنوان کرد: البته فیلمنامه‌ای از نرگس آبیار هم آماده کار است و اگر مراحل پیش تولید و از همه مهمتر تامین بودجه به درستی پیش رود خیلی زود به تولید می رسیم ولی متاسفانه تا این لحظه شرایط لازم فراهم نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها