کد خبر: ۳۰۸۰۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان از انهدام باند سارقان حرفه‌اي معروف به رضا چهار دست در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي شهرستان گرگان از انهدام باند سارقان حرفه‌اي معروف به رضا چهار دست در اين شهرستان خبر داد.
دستگيري
سرهنگ شعبان غربا فرمانده انتظامي شهرستان گرگان در تشريح جرييات اين خبر گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان گرگان باند سارقان منزل در گرگان متلاشي شد.

وي افزود: در پي افزايش سرقت‌هاي منزل در سطح شهرستان و کسب اخبار و اطلاعات مبني بر نقش داشتن فردي معروف به "رضا چهار دست" در انجام اين سرقت‌ها، دستگيري اين فرد در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان گرگان قرار گرفت.

وي تاکيد کرد: در تحقيقات اوليه مشخص شد اين فرد در روزهاي گذشته اموال مسروقه‌اي را به يکي از مالخران معروف منطقه فروخته است.

فرمانده انتظامي شهرستان گرگان تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي توسط ماموران، ۴ مخفيگاه متهم شناسايي و با هماهنگي قضايي تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ غربا اضافه کرد: در روند انجام تحقيقات، ماموران دريافتند که اين فرد توسط ماموران انتظامي شهرستان کردکوي دستگير شده و در حال حاضر در زندان بسر مي‌برد که با هماهنگي مرجع قضايي، متهم براي انجام تحقيقات تکميلي به پايگاه پليس آگاهي شهرستان گرگان منتقل شد.

وي ادامه داد: در تحقيقات تکميلي، رضا چهار دست به انجام ۵۶ فقره سرقت منزل در شهرستان گرگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان گرگان تصريح کرد: متهم در تشريح اعترافات و نحوه انجام سرقت نام ۲۱ نفر از همدستان و اعضاي باندش را به پليس اعلام کرد که با هماهنگي مرجع قضايي از ۴ مخفيگاه متهم طي يک عمليات همزمان پليسي و غافلگيرانه بازرسي لازم انجام شد که تمامي همدستان متهم دستگير و ۲۷ قلم انواع لوازم منزل سرقتي از قبيل آبگرمکن، کولر گازي، يخچال و فريزر، مانيتور و کيس رايانه، کپسول آتش‌نشاني، وسايل و قطعات آسانسور و همچنين يک دستگاه موتورسيکلت سرقتي کشف و ضبط شد.

وي اضافه کرد: همچنين از متهمان دستگير شده مقاديري مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه نيز کشف و ضبط شد.

سرهنگ غربا خاطر نشان کرد: از تمامي صحنه‌هاي سرقت بازسازي صحنه انجام شد و متهمان پس از تشکيل و تکميل شدن پرونده، به همراه مستندات و اعتراف متهمان، براي سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضايي شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها