کد خبر: ۳۰۸۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۲۶ آذر ۱۳۹۰
الهيان خبر داد
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: پس از مصوبه مجلس مبني بر كاهش رابطه با انگليس از دفتر ملكه انگليس با برخي مقامات كشور تماس گرفتند و براي ادامه ارتباط با ايران التماس مي كردند.
به گزارش فارس، «زهره الهيان» روز پنجشنبه در سومين نشست شوراي عمومي دفتر تحكيم وحدت كه در دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار شد، گفت: طراحي سفارت مجازي آمريكا قبل از انتخابات در كشورمان براي حضور تاثيرگذار در عرصه انتخابات مجلس است.
وي افزود: پيروزي ما در به غنيمت گرفتن پهپاد جاسوسي آمريكا معادلات رژيم صهيونيستي براي جنگ الكترونيك با كشورمان را به هم ريخت.
وي درباره تسخير سفارت انگليس از سوي دانشجويان نيز اظهار داشت: حركت دانشجويان در تسخير سفارت نبايد عقبگرد داشته باشد البته بايد به حركات سودجويان هم در اين رابطه اشاره كرد.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان كرد: حركت دانشجويان در حمايت از مجلس كاملا به جا بود و حتي جا داشت كه دانشجويان 3 يا 4 روز جلوي سفارت تجمع كنند و اين حركات هم بايد استمرار داشته باشد.
نماينده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: نمي دانيم چه شد كه درب سه لايه سفارت انگليس كه رمزي هم هست، به راحتي و بدون به كار بردن هرگونه فشار باز شد؛ در سفارت انگليس گرچه شيشه شكست ولي قفلي شكسته نشد، يعني همه درها باز بود و اين مسئله مشكوك است.
الهيان اظهار داشت: پس از مصوبه مجلس مبني بر كاهش رابطه با انگليس، انگليسي ها به التماس افتادند و حتي از دفتر ملكه انگليس با برخي مقامات كشور تماس گرفته مي شد و التماس مي كردند و اين موضوع همچنان ادامه دارد.
سومين نشست دفتر تحكيم وحدت در سال 90 كه به ميزباني انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اميركبير برگزار شد، مصطفي كواكبيان، عبدالحسين روح الاميني، زهره الهيان، سيدمحمود علوي و حسن قشقاوي به ايراد سخنراني پرداختند.
سيدمحمود علوي عضو مجلس خبرگان در اين نشست با انتقاد از رفتار برخي چهره هاي اصلاح طلب گفت: افراد به جاي شرط گذاري براي نظام، شروط نظام را بپذيرند.
مصطفي كواكبيان دبيركل حزب مردم سالاري نيز در اين نشست با اشاره به طرح شرط از طرف برخي اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات گفت: برخي از ترس مرگ دست به خودكشي مي زنند.
وي با بيان اين كه «هركس اقدامي بكند كه به مشاركت مردم لطمه بزند حتما ضد نظام و ضدانقلاب است» گفت: برخي در مجلس مي گويند كه ما مي خواهيم در اين دوره آخرين ميخ را بر تابوت اصلاح طلبان بكوبيم، معتقدم هر دو جريان افراطي به ضرر نظام كار مي كنند.
عبدالحسين روح الاميني، دبيركل حزب توسعه و عدالت نيز در اين نشست گفت: اقدام دانشجويان در كنار اقدام مجلس موثر بود و اين نشان مي داد كه انزجار از سياست هاي انگليس تنها موضع رسمي نيست، اما به نظرم تكه آخر اقدامات دانشجويان مشكوك به نظر مي رسد، ممكن است كساني از خود آنها براي اين كار مامور شده باشند كه از انگليسي ها بعيد نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها