کد خبر: ۳۰۹۳۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران استقلال همواره از تیم خود حمایت کرده‌اند اما در پاره‌ای ار مواقع احساسی عمل می کنند و این مساله موجب برخی اختلالات برای باشگاه استقلال می‌شود.
به گزارش پایگاه 598،مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به اعتقاد من قهرمان لیگ چهاردهم برتر فوتبال ایران، نفت تهران خواهد بود و باید استقلال برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیایی بجنگد و معتقدم که هواداران نباید احساسی عمل کنند با اینکه استقلال نتایج خوبی نگرفته ولی هنوز لیگ تمام نشده و استقلال شانس دارد هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست و در این 5 بازی هر یک از بازی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد. 

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا در رده دوم تا چهارم جدول رده بندی قرار گیرند تا این طریق حداقل بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند. 

مهدی پاشازاده درباره امیر قلعه نویی که انتقادهای زیادی این روزها بر وی وارد شد نیز افزود: انتقادات همیشه وجود دارد اگر 100 بازی را پیروز شوی اما یک بازی را ببازی نیز انتقادات به سوی سرمربیان روانه می شود. قلعه نویی کارنامه روشنی دارد و برای استقلال افتخارات زیادی را کسب کرده نباید به وی انتقاد کرد و باید به سرمربی آبی‌ها وقت داد تا بتواند نتایج دلخواه هواداران را کسب کند. 

پاشازاده در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدوارم استقلال در این 5 بازی آخر خود را با موفقیت پشت سر بگذارد تا در رده های بالای جدول قرار گیرد و سهمیه لیگ آسیا را بدست آورد تا بدین طریق هوادارن خوب استقلال از عملکرد این فصل آبی پوشان پایتخت رضایت نسبی داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها