کد خبر: ۳۰۹۹۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «در تاریخ پرسپولیس سابق نداشته که این تیم در دور اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین باشد.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حمید درخشان که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، اظهار داشت: «من به فدراسیون آمدم تا جلسه ای را با آقای محمدزاده در کمیته اخلاق برگزار کنم. به دلیل مشکلی که میان من و سعداوی به وجود آمده بود، به اینجا آمدم و امروز داستان را تمام می کنم.»

 

وی درباره شرایط خودش بعد از برکناری از پرسپولیس تاکید کرد: «فعلا مشغول استراحت هستم و کاری به فوتبال ندارم. قصد بازگشت به فوتبال را حداقل تا چند وقت ندارم و همانطور که گفتم می خواهم آرامش داشته باشم.»

 

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره نتایج پرسپولیس در دو بازی اخیر عنوان کرد: «این دو مسابقه نتیجه اش متعلق به من است. هیچ کس نمی تواند ادعا کند بردی که مقابل النصر عربستان به دست آمد، مال او بوده است. من و همکارانم تلاش زیادی کرده بودیم و حسین عبدی دستیار من نیز روی نیمکت بود. این پیروزی متعلق به من است و حاصل زحمات ما و بچه ها است.»

 

درخشان درباره حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس تاکید کرد: «من هیچ صحبتی درباره او نمی کنم و فقط برایش آرزوی موفقیت می کنم.»

 

وی درباره مربیگری کریم باقری گفت: «باقری آدم باشخصیتی است و می تواند کمک شایانی به پرسپولیس کند.»

 

سرمربی سابق پرسپولیس درباره اینکه حسین نژادفلاح گفته از درخشان در جای دیگری استفاده می کند، گفت: «اجازه بدهید اول او به تعهداتش در قبال مسائل مالی ما صحبت کند، بعد درباره مسائل دیگر حرف می زنیم.»

 

درخشان در پایان افزود: «خوشحالم که تیم پرسپولیس را صدر جدول تحویل دادم. در تاریخ پرسپولیس سابق نداشته که این تیم در دور اول گروهی لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها