کد خبر: ۳۰۹۹۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
جووانی تراپاتونی بر این باور است که پیروزی در دربی دلامادونینا می تواند مرهمی برای ناکامی های این دو تیم و همچنین راه نجاتی برای آن ها در این فصل کابوس وار باشد.
به گزارش پایگاه 598 به  نقل از  سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فوتبال ایتالیا، در آستانه بازی حساس هفته آینده، جووانی تراپاتونی سرمربی سال های دور روسونری و نراتزوری، مصاحبه ای را با توتو اسپورت انجام داد که آن را  در زیر خواهید خواند.
 
"همان طور که می دانید میلان و اینتر در این فصل نتایج کابوس واری گرفته اند و  اکنون در رتبه هشتم و نهم قرار دارند که این به هیچ عنوان برای آن ها و هوادارانشان  راضی کننده نیست."
 
او  در ادامه افزود:"بازی یکشنبه دو تیم بسیار پر تنش  و همچنین  پیش بینی نتیجه آن بازی بسیار دشوار خواهد بود، اما به نظر من تیمی که ترس از شکست نداشته باشد برنده بازی  خواهد شد.
 

 

 


"هواداران دو تیم به  غیر از  پیروزی، بازی زیبا و سرگرم کننده ای را هم می خواهند تماشا کنند که آن اکنون دشوار است، اینزاگی و مانچینی کار سختی را پیش رو خواهند داشت و من به توانایی آن ها ایمان دارم."
 
میلان و اینتر تاکنون 294 بار با یکدیگر بازی کرده اند که حاصل آن 110 برد برای نراتزوری و 109 برد برای روسونری و 75 مساوی می باشد.و آخرین بازی آن ها در این فصل با نتیجه مساوی 1-1 به  پایان رسید.
 
گفتنی است که تراپاتونی 76 ساله به جز میلان و اینتر که قهرمانی های فراوانی برای آن ها به ارمغان آورده، تا کنون سرمربی تیم های یوونتوس-فیورنتینا و بایرن مونیخ هم بوده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها