أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۴۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۳۰ آذر ۱۳۹۰
حضور کارشناسان آژانس اتمی در تهران برای مذاکرات هسته ای؛
قرار است این دیدار بین 10 تا 20 ژانویه سال 2011 از ایران انجام شود و آقای نکریتس به همراه یک هیئت بلند پایه از آژانس وارد ایران شوند و مذاکراتی با مقامات ارشد هسته ای در کشورمان داشته باشند....
598 به نقل از بولتن نیوز: ایران، پس از تبادل چندین نامه بین مقامات هسته ای ایران با مقامات آژانس بین المللی انرژی هسته ای،  با تشکیل یک جلسه در تهران و گفت وگو بر روی موضوعات هسته ای با آژانس موافقت کرده است.

خبرگزاری رویترز بنقل از برخی مقامات ارشد آژانس بین المللی انرژی هسته ای اعلام کرده است این گفت و گو ها شامل موضوعات و ادعاهای اعلام شده توسط آژانس انرژی اتمی که در گزارش اخیر خود به آنها رجوع نموده، نخواهد شد.


آژانس بین المللی انرژی هسته ای در طی نامه هایی که در ماه های شهریور و آبانماه برای ایران ارسال کرده است خواهان ملاقات با مقام های ایرانی شده است. آژانس بین المللی انرژی هسته ای بطور مرتب بازرسین را به ایران جهت بازدید از خطوط تولید و راه اندازی سایت های هسته ای اعزام می دارد اما این آژانس از ماه اگوست سال 2011 تاکنون برای انجام مذاکرات هیچ گروه و یا کارشناسانی را به ایران اعزام نکرده است.

آقای فرید عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نامه ای در ماه اکتبر سال 2011 به اقای آمانوئو نوشته است؛ درخواست آژانس برای ملاقات یک هیئت از آژانس به رهبری آقای "نکرتیس" معاون آقای آمانوئو برای ملاقات با مقامات ایرانی مورد پذیرش واقع شده است .


قرار است این دیدار بین 10 تا 20 ژانویه سال 2011 از ایران انجام شود و آقای نکریتس به همراه یک هیئت بلند پایه از آژانس وارد ایران شوند و مذاکراتی با مقامات ارشد هسته ای در کشورمان داشته باشند.

خروج از بن بست مذاکرات هسته ای هدفی است که ایران بدنبال دستیابی به آن است و مذاکرات سازنده می تواند به این خروج کمک شایانی نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها