کد خبر: ۳۱۸۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۰۳ دی ۱۳۹۰
زن آزاده فلسطینی که فرزند خود را در زندان رژیم صهیونیستی به دنیا آورده است، گفت: سرباز اسرائیلی از من پرسید که بیشتر می‌پسندم که پسرم یک دکتر شود یا اینکه با عملیات استشهادی اسرائیلی ها را کشته و به بهشت رود؟ من در آن لحظه به خدا توکل کردم و یوسف در جواب سرباز اسرائیلی گفت: دکتر، بمب!

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فاطمه الزق در جلسه خصوصی در جمع اعضای اتحادیه امت واحده در قم به بیان خاطرات دوران اسارت خود در زندان رژیم صهیونیستی پرداخت.

 
وی که فرزند خود را در زندان رژیم صهیونیستی به دنیا آورده است، از جمله اسرای فلسطینی بوده که با نوار ویدئویی سرباز اسرائیلی مبادله شده است.
 
فاطمه الزق در کنار تعریف خاطرات تلخ خود از دوران اسارت و شکنجه های نظامیان صهیونیستی به بیان یک خاطره شیرین از فرزند خردسالش در زندان اسرائیل پرداخت.
 
وی گفت: زمانی که اسامی ما جز اسرایی که با نوار ویدئویی مبادله می شوند خوانده شد، بسیار خوشحال شدم که من و فرزندم یوسف می توانیم باقی عمرمان را در کنار خانواده و عزیزانمان بگذرانیم.
 
آزاده فلسطینی افزود: هنگام خروج از زندان یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی از من پرسید که می خواهم فرزندم در آینده چه کاره شود؟ 
 
وی ادامه داد: من به او جواب دادم دوست دارم فرزندم یک دانشمند بزرگ شده و در رشته خود تا مقطع دکترا ادامه تحصیل دهد.
 
الزق اضافه کرد: سرباز اسرائیلی دوباره از من پرسید که بیشتر می‌پسندم که پسرم یک دکتر شود یا اینکه با عملیات استشهادی اسرائیلی ها را کشته و به بهشت رود؟ 
 
وی افزود: من که می دانستم او این سؤال را می پرسد تا مرا در فشار قرار داده و بهانه ای برای لغو کردن آزادی من بیابد، گفتم من نمی دانم از خود او بپرسید که کدام را بیشتر دوست دارد.
 
آزاده فلسطینی ادامه داد: سرباز اسرائیلی با تعجب گفت از این کودک سؤالم را بپرسم؟ من دوباره حرف خود را تکرار کردم و او از یوسف پرسید که می خواهی چکاره شوی، دکتر یا یک فرد استشهادی که با بمب اسرائیلی می کشد؟
 
الزق گفت: در این لحظه به خدا توکل کردم و یوسف در جواب آن نظامی اسرائیلی گفت: دکتر، بمب! اینجا بود که سرباز خنده اش گرفت، به ما اجازه خروج داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها