کد خبر: ۳۱۸۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۳ دی ۱۳۹۰
كيهان : يك همكار دايمي رسانه هاي ضدانقلاب معتقد است سايت گويانيوز چرك نويس حسين شريعتمداري است.
«امين-م» كه با سايت هايي نظير گويانيوز و ايران گلوبال و... همكاري مي كند با ابراز خشم نسبت به سوژه هاي گويانيوز براي روزنامه كيهان نوشت: سايت گويانيوز كه معرف حضور همگان است، در بالاي صفحه و در سمت راست آن، آگهي هاي سازمان سيا چاپ مي شود و همين امر بهانه به دست حسين شريعتمداري نيز داده است تا اين سايت را وابسته به سازمان سيا معرفي كند و جالب آنجاست كه هر روز نيز از اين سايت مطلب در روزنامه كيهان چاپ مي شود!
وي مي افزايد: جداي از تك نويسندگان مستقل و در ستيز مدني با جمهوري اسلامي، عمده نويسندگان اين سايت از اصلاح طلبان هستند. طيف ديگري از نويسندگان اين سايت كساني هستند كه از فضاي اين سايت براي دعواهاي گروهي و شخصي استفاده مي كنند. اين اقدام گويانيوز در دامن زدن به اغتشاشات ميان گروه ها و اشخاص، بزرگترين خدمت به رژيم اسلامي تلقي مي شود و ناب ترين سوژه ها را براي حسين بازجو]!؟[ فراهم مي كند.
اين همكار ادواري گويانيوز، در ادامه مطلب اعتراضي خود نوشته است، سمت چپ صفحه گويانيوز «دربست» در اختيار اصلاح طلبان است البته باز هم تكرار مي كنم اين جداي از نويسندگان و اشخاص مستقل مي باشد كه گاه و بيگاه براي خالي نبودن عريضه مطالبي از آنها در سايت گويانيوز چاپ مي شود. روزي نيست كه شريعتمداري مطلبي به نقل از سايت گويانيوز در كيهان چاپ نكند و در آن نقل قولها، مطالبي عليه اپوزيسيون در دستور كار نباشد، البته همه مطالب تخريبي چاپ شده در كيهان مستند و به نقل از گويانيوز مي باشد. در واقع گويانيوز تبديل به چرك نويس مشق شب شريعتمداري شده است و هر مطلبي در تخريب مبارزين اپوزيسيون ابتدا در سايت گويانيوز چاپ مي شود و فرداي آن روز با اندكي اديت، سر از كيهان جمهوري اسلامي درمي آورد.
نويسنده باهوش اين مطلب، سپس با اشاره به خودنمايي مضحك رضا ربع پهلوي در ادعاي شكايت عليه نظام نزد ديوان لاهه- كه مورد تمسخر محافل گوناگون اپوزيسيون هم قرار گرفت، چنين مي نويسد: مقالاتي در سايت گويانيوز عليه اظهارات آقاي رضا پهلوي با بغض و خشم فراوان قلمفرسايي شده كه به رژيم اطمينان مي دهد اين شكايت راه به جايي نخواهد برد. به احتمال قوي ]!![ اين مقالات طي روزهاي آينده دستمايه حسين شريعتمداري در تخريب آقاي رضا پهلوي خواهد بود. صبر مي كنيم ]![ و ادامه مطلب در مورد سايت گويانيوز را به پس از بازنشر مقالات مذكور در كيهان وا مي گذاريم. البته اين پيش بيني ما از نظر كيهان پنهان نخواهد ماند لذا ممكن است، براي در امان ماندن و لو نرفتن «چرك نويسان» خود در سايت گويانيوز، در بازنويسي و بازنشر اين مقالات چرك نويس، تجديدنظر نمايند]!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها