أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۴۱۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۲ تير ۱۳۹۴
سرمربی استقلال گفت: «اسم من که می آید، هواداران فکر می کنند که باید دربی را ببریم.»
به گزارش پایگاه 598 ، پرویز مظلومی با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: «در هر صورت مسئولیتی به من سپرده شده که امیدوارم با کمک هواداران و مسئولان به هدفمان برسیم. البته با انگیزه ای که در تیم وجود دارد، انشاالله به این نتیجه می رسیم.»

 

وی در خصوص اینکه فکرش را می کردید به استقلال برگردید، تصریح کرد: «5، 6 ماه قبل مصاحبه ای کردم و گفتم که به استقلال برمی گردم. احساسم این را به من می گفت. البته گزینه اول منصوریان بود که نتوانست بیاید و این مسئولیت به من سپرده شد.»

 

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می شود پورحیدری شما را به استقلال آورده، تصریح کرد: «اصلا این موضوع ربطی به پورحیدری نداشت. پورحیدری در کارش رفاقت نمی شناسد. البته او از بزرگان استقلال است و باید قدرش را بدانیم.»

 

مظلومی همچنین اضافه کرد: «اصلا پول برای من مطرح نبوده و دستمزد زیادی قبلا در عمان پول خوبی می گرفتم. 27، 28 سال عمرم را در این تیم گذاشتم. هر چه داریم از این هواداران است. من به فیفا شکایت نمی کنم که پولم را بخواهم بگیرم.»

 

وی درباره رد شدن استیماچ گفت: «من سفید امضا کردم و دلیلی نیست که دستمزد کم بگیرم. حالا این نیست که بعد از مدتها رنگی شود. من به خودشان واگذار کردم. البته خودشان هم می دانند که قیمت مربیان چقدر است. کادرفنی من هم هیچ قراردادی امضا نکردند چون اینها پیشکسوتان استقلال هستند و دلشان با این تیم است.»

 

مظلومی در خصوص اینکه از او مثل قلعه نویی حمایت می شود، خاطرنشان کرد: «افشارزاده واقعا از قلعه نویی حمایت کرد. از همین جا از کادرفنی گذشته هم تشکر می کنیم. آنها زحمت کشیدند و به ما نیز کمک کنند. من هم یک فصل استراحت کردم اما قلعه نویی را نمی دانم که قصد استراحت دارد یا خیر.»

 

وی درباره فتح الله زاده که در بستری بیماری بود، گفت: «فتح الله زاده از بزرگان بوده است و از بیماری اش متاسف شدم. خیلی خوشحالم که فتح الله زاده سلامت و شاد است.»

 

سرمربی استقلال همچنین افزود: «خیلی خوب است که زمانی که نباشی، به یادت باشند. من زمانی که هستم، همه پشتم هستند اما زمانی که نیستم، پشتم خالی است.»

 

مظلومی در خصوص 5 بازیکنی که تا به حال استقلال خریده است، عنوان کرد: «بازیکنانی که نیاز داشتیم را در پست های مختلف جذب کردیم. سعی کردیم که جوانگرایی را در دستور کار خود قرار دهیم. بازیکنانی همچون ابراهیمی، حیدری، کریمی و کرار در لیست ما هستند و باید قراردادشان تمدید شود. بازیکنان فعلی هم با مبالغ زیادی جذب نشده اند و با کمترین قرارداد به استقلال آمدند. مسئولان باشگاه نیز شبانه روز کار می کنند و برای تیم زحمت می کشند.»

 

وی همچنین اضافه کرد: «از خانواده حجازی و مجیدی که محبوب هستند، کمک خواستیم. برای این تیم نام های بزرگی زحمت کشیدند. از پیشکسوتان تیم رخصت گرفتم و در باشگاه نیز همیشه به روی آنها باز است. خوبیت ندارد که پیشکسوتان از تیم انتقاد کنند. در صحبت هایی که داشتیم، همه پیشکسوتان خواستند که میانگین سنی تیم بیاید پایین که ما هم این کار را کردیم.»

 

مظلومی در خصوص جذب سیدجلال حسینی گفت: «سیدجلال هم اخلاقی و هم فنی بازیکن بسیار خوبی است. در سالی که تیم ملی ب را به ما داده بودند، او شاگرد من بود و تجربه کار با هم را داریم. صحبت هایی را با ایشان کردیم و وقتی دیدیم که پرسپولیس او را نمی خواهد، سراغش رفتیم.»

 

وی درباره جذب تیموریان اذعان داشت: «آندرانیک یک درخواستی از قطر دارد، اگر آنجا نرود، قطعا به استقلال می آید.»

 

سرمربی استقلال در خصوص اینکه با نکونام هم صحبت کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: «با جواد نکونام زمانی که در اسپانیا بود، صحبت کردم. پدر او که دیگر آنقدر استقلالی است که دیگر نمی شود کنترلش کرد. صحبتهایی انجام شده است که امیدواریم به نتیجه برسد.»

 

وی درباره انتخاب کاپیتان گفت: «2، 3 بازیکن را داشتیم که در نهایت رحمتی را معرفی کردیم. قبلا اصلا درباره کاپیتانی اینطور نبود و الان روی آن به خاطر یک پارچه حساس شده اند. مدیریت کاپیتان روی تیم بسیار اهمیت دارد. اوایل انقلاب خودم کاپیتان استقلال بودم، وقتی حجازی آمد بازوبند را به او دادم. نمی دانم این کاپیتان چه چیزی دارد. برای من همه در تیم کاپیتان هستند.»

 

مظلومی درباره ادامه روند نقل و انتقالات افزود: «ما هنوز چند جای خالی داریم و چند بازیکن از لیگ یک و تیم امید نیز جذب می کنیم. یک بحثی است که رحمتی استقلال را می بندد. تا زمانی که من هستم، اجازه چنین کارهایی را نمی دهم. من به هیچ وجه نمی گذارم کسی بازیکنی را به من تحمیل کند.»

 

وی ادامه داد: «از عنایتی و صادقی تشکر می کنم که با آنها صحبت کردیم و قبول کردند که جای دیگری بازی کنند.»

 

سرمربی استقلال در خصوص وضعیت حیدری و ابراهیمی عنوان کرد: «خسرو حیدری و امید ابراهیمی نیز در حال مذاکره هستند و خواسته هایی دارند که باید با ما هماهنگ شوند.»

 

وی درباره انتظار هواداران از خودش گفت: «هواداران اسم من که می آید، فکر می کنند که باید دربی را ببریم. 4 برد و یک باخت داشتم که من در آن تنها باخت نیز تقصیر داشتم. خیلی پشت سر هم می بردیم و گفتیم که یک بار هم ببازیم.»

 

وی درباره راهنمایی های فتح الله زاده گفت: «من قول قهرمانی ندادم که بخواهم شرمنده شوم. برای سال اول قول کسب سهمیه داده ام و نیم نگاهی به جام دارم. از دروازه تا نوک مهاجم الان بازیکنان جوانی را جذب کردیم که در تیم خود ستاره بوده اند. چه زمانی استقلال می خواست پوست بیاندازد؟ آرام آرام استقلال را باید جوان کنیم و به یک باره نمی شود استقلال را جوان کرد. در تمام پست ها 4 بازیکن مدنظر داشتیم که شاید در برخی از پست ها نتوانستیم نفر اول را جذب کنیم، البته بیشتر نفرات اول لیست من جذب شده اند.»

 

مظلومی در خصوص آشتی صوری رحمتی و طالب لو گفت: «اگر بفهمیم که 2 بازیکنی که در یک پست هستند، با هم قهر هستند، تصمیم دیگری می گیریم. چشممان را روی این مسائل نمی بندیم. اولین هدفم دور کردن حاشیه از تیم است. گلر سوم را نیز داریم که مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

 

وی ادامه داد: «من خیلی راحت صحبتم را می کنم و درست است که رقابت است. در دنیا همین طور است که مربی گلر اول خود را معرفی می کند. اینطور نیست که شما دوم هستی یا سوم. شاید یک گلر 30 بازی درون دروازه بایستند. از برهانی و سایر بازیکنان تشکر کنم که با روی باز از بازیکنان جدید استقبال می کنند. رحمتی هم همین گونه است. واقعا قهر طالب و رحمتی را احساس نمی کنم که اگر بفهمم تصمیم دیگری می گیرم.»

 

مظلومی درباره اینکه به هواداران چه قولی می دهد، خاطرنشان کرد: «به خواسته هواداران تغییرات در تیم ایجاد شد. خودشان خواهان این موضوع بودند اما جوان کردن یک باره تیم تبعات دارد. حواشی از استقلال از روی سکوها شروع شده است. اگر سکوها یک دل باشند، کادرفنی با آرامش کارش را انجام می دهد. ما به دنبال خواسته هواداران آمدیم اما قول قهرمانی نمی دهم چون بدهم، فریب می دهم. ما سال اول قول می دهم که جزو 3 تیم باشیم، البته نه اینکه به قهرمانی فکر نکنیم.»

 

وی همچنین اذعان داشت: «آقای فتح الله زاده که می گویند به هر قیمتی، باید در این شرایط سخت آمد. اگر از خودتان می خواستند که بیایید، نمی آمدید؟ چند گزینه قبل از من بودند اما من هم برنامه ام را داده بودم و حالا که به من نیاز شده، باید بیایم و کمک کنم.»

 

مظلومی در پایان گفت: «افشارزاده درست است که مشاور وزیر است اما شبانه روز برای استقلال وقت می گذارد. من از جلسات 6 صبح می ترسم که باید بعد از نماز صبح به جلسه برویم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها