يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۶۹۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۵ تير ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک سپه: رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین گفت: با توجه به فراهم شدن زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری از 16 تیر ماه امکان پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی از طریق خودپردازهای بانک سپه فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: حسین صلواتی اظهار داشت: هموطنان گرامی و مشتریان عزیز علاوه بر امکان پرداخت قبوض جرایم راهنمایی و رانندگی می توانند قبوض خدمات شهری، شهرداریهای تابعه کلانشهرها و آموزش و پرورش را نیز از طریق خودپردازهای بانک سپه پرداخت کنند.
وی گفت: بمنظور بهینه سازی عملیات پرداخت قبوض یاد شده منوی نام سازمان ها نظیر آب و برق و... در خودپردازهای بانک سپه حذف و با وارد نمودن شناسه های قبض و پرداخت، نام سازمان نمایش و پس از تائید مشتری قابل پرداخت می شود.
رئیس اداره کل فناوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات پرداخت و استفاده از ظرفیت کامل دستگاههای خودپرداز، گزینه های واریز به سازمانها (نظیر تأمین اجتماعی) در صفحه اصلی منوها و گزینه نیکوکاری با امکان واریز به مؤسسات محک، کهریزک، سپهر، عتبات عالیات و عتبات عالیات استان تهران (صحن حضرت زهرا "س") در صفحه سایر خدمات درج گردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها