کد خبر: ۳۳۱۰۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نتایج آینده پرسپولیس سرنوشت برانکو را در این تیم مشخص خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، حسین عبدی در خصوص شکست پرسپولیس در دیدار برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی را با دقت زیاد تماشا کردم، اما ترجیح می‌دهم توضیحات فنی خود در خصوص این مسابقه را در جلسه کمیته فنی باشگاه مطرح کنم تا حساسیتی در این زمینه به وجود نیاید.

 

وی ادامه داد: اعضای کادرفنی پرسپولیس بهتر از هر فرد دیگری می‌توانند بازی تیم را نقد کنند و وظیفه من در باشگاه پرسپولیس چیز دیگری است و شکل خوبی ندارد که در رسانه‌ها در خصوص مسائل فنی تیم حرف بزنم. در این‌صورت بحث دخالت در کار مربیان مطرح می‌شود.

 

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه هواداران اصلاً از وضعیت این تیم راضی نیستند، تصریح کرد: تیم‌های پرطرفدار همیشه و تحت هر شرایطی باید تماشاگران خود را در اولویت قرار دهند. در حقیقت باید هر تلاشی در باشگاه انجام می‌شود در راستای جلب رضایت هواداران باشد.

 

عبدی درباره فاصله پنج امتیازی پرسپولیس و استقلال نیز یادآور شد: این فاصله امتیاز به طور قطع راضی‌کننده نیست. پرسپولیس در دو بازی گذشته خود فقط موفق به کسب یک امتیاز شده و طبیعی است هواداران از این شرایط راضی نباشند. البته همه امیدوار هستیم تا در بازی‌های آینده شاهد نتایج بهتری از تیم پرسپولیس باشیم.

 

وی با اشاره به سه بازی حساسی که پرسپولیس مقابل سپاهان، ذوب‌آهن و ملوان پیش رو دارد نیز گفت: حریف هفته گذشته پرسپولیس تیمی بود که فصل پیش در آستانه سقوط به لیگ یک قرار داشت، اما دیدید چقدر خوب مقابل این تیم ظاهر شد و  بازی را هم برد. مطمئناً کار پرسپولیس در دیدار‌های آینده مشکل‌تر است و فکر نمی‌کنم هیچ بازی راحتی در آینده پیش‌ روی تیم باشد.

 

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا این تیم در خط هافبک بازیکن توانمندی جذب نکرد و دلخوش به بازیکنی چون رضا خالقی‌فر است، خاطرنشان کرد: در هر صورت هر مربی فلسفه کاری خودش را دارد و برانکوست که تاکتیک و ترکیب تیمش را انتخاب می‌کند. وظیفه ما هم این است که اگر نکته‌ای می‌بینیم به کادر فنی انتقال دهیم.

 

عبدی در واکنش به این موضوع که برانکو از اواخر فصل پیش آمد تا پرسپولیس در این فصل شروع خوبی داشته باشد، عنوان کرد: خوشبختانه شما خبرنگاران به این مسئله اشراف کامل دارید و می‌دانید که به این نیت در اواخر فصل پیش سرمربی جدید کارش را شروع کرد که برای فصل جاری تیم روند خوبی را در پیش بگیرد. باید دید روند تیم در هفته‌های آینده به چه شکل خواهد بود. نمی‌شود گفت برانکو از تیم شناخت ندارد و در زمان مناسب کارش را شروع نکرده است.

 

وی در خصوص اینکه نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: در هیئت مدیره مصوب شده که هر موقع مدیریت باشگاه پرسپولیس تشخیص داد نشست کمیته فنی برگزار شود. حالا این جلسات می‌تواند هر روز یا یکبار در ماه باشد.

 

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آینده برانکو در این تیم اظهار داشت: مسلماً نتایج پرسپولیس در دیدارهای آینده سرنوشت برانکو را در تیم مشخص می‌کند. البته این مسئله در مورد هر مربی صدق می‌کند و هر مربی در هر سطحی که باشد نتایج تیمش است که سرنوشت او را مشخص می‌کند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها