کد خبر: ۳۳۲۲۱۴
زمان انتشار: ۰۴:۴۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598،لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا از شکست مردانش برابر اتلتیک بیلبائو شگفت زده شده بود و در نشست خبری هم به صورت کامل مقابل خبرنگاران حاضر نشد و سالن را بعد از دو پاسخ کوتاه ترک کرد.

انریکه در سخنان کلی و اولیه خود گفت: متاسفانه نکاتی که به بازیکنان گوشزد کرده بودم هرگز در زمین پیاده نشد و اصلا از عملکرد مردانم راضی نیستم، مسلم است که مسئولیت شکست همیشه با مربی است و پیروزی یک تیم را بازیکنانش رقم می‌زنند، ایرادی ندارد و من هر انتقادی را با آغوش باز می‌پذیرم اما فراموش نکنید که این بازی رفت بود و برای من، بازی رفت یعنی نیمه اول یک بازی و ما هنوز 90 دقیقه دیگر فرصت داریم.

انریکه ادامه داد: در نیوکمپ زمان کافی برای جبران گلهای خورده را داریم و امیدوارم هواداران بارسلونا ما را در خانه خود تنها نگذارند، بارسلونا با هوادارانش باشکوه است و من دلیلی برای ناراحتی و دلهره داشتن، نمی‌بینم.

انریکه درباره ترکیب مورد استفاده در زمین گفت: هیچ انقلابی در ترکیب اصلی بارسلونا صورت نگرفته، من چند تاکتیک به خصوص را در این بازی مورد آزمایش قرار دادم و این تغییرات تاکتیکی ربطی به شکست ما ندارند. امیدوارم در بازی برگشت همه چیز جبران شوم و من هرگز به بازی برگشت مقابل اتلتیک بیلبائو بدبین نیستم.

دیدار رفت فینال سوپرجام اسپانیا میان تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در سان مامس برگزار شد که در پایان بیلبائو با نتیجه دور از انتظار 4 بر صفر پیروز شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها