کد خبر: ۳۳۹۴۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
نام های آشنا در هیات مدیره پرسپولیس با تحت فشار قرار دادن سرپرست باشگاه قصد برکناری سرمربی کروات سرخپوشان را داشته اند.
به گزارش پایگاه 598، روزی که محمدحسین نژادفلاح از پرسپولیس کنار گذاشته شد تا علی اکبر طاهری یا همان علی مارادونا از صنعت به فوتبال بیاید، این تصور وجود داشت که علی صفایی‌فراهانی به پرسپولیس آمده است اما با گذشت مدتی عملکرد طاهری نه‌تنها هیچ نشانی از یک مدیریت قوی نداشت بلکه گاف‌های مدیریتی او انتقادات زیادی را به همراه داشت.

 

واکنش‌های حسین عبدی و جعفر کاشانی درباره نتایج پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ این ذهنیت را به وجود آورد که برخلاف هواداران و کارشناسان طاهری به دنبال حذف برانکو است و نگرفتن منزل مسکونی، اقامت کار یا عدم‌پرداخت مطالبات به این انگارها قوت بخشید اما حالا با گذشت آن دوران و بهتر شدن شرایط پرسپولیس با برانکو به نظر می‌رسد، مقصر طاهری نبوده و اعضای هیات‌مدیره او را تنها گذاشته‌اند؛ جمله‌ای که می‌توان از میان صحبت‌های عابدینی استخراج کرد.

 

اما جدا از دیدار عابدینی و طاهری گفته می‌شود طاهری در این مدت فقط یکسری اسم کنارش داشته است. یک مقام آگاه این موضوع را تایید کرد و گفت: «طاهری در جلسه‌ای به یکی از پرسپولیسی‌های خارج از باشگاه گفته من به برانکو انتقاد دارم اما عبدی، کاشانی و زادمهر اصرار زیادی به برکناری برانکو داشتند و آنها در این مدت خیلی روی من فشار آوردند. حتی نزدیک بود چنین تصمیمی بگیرم چون تنها بودم.»

 

طاهری که دل پری از هیات‌مدیره‌اش دارد، مدعی شد که این افراد انتخاب او نبوده‌اند و از ناحیه وزارت ورزش انتخاب و منصوب شده‌اند.

 

مدیرعامل حکم نگرفته پرسپولیس به کنایه می‌گوید این‌ها هیچ‌کدام یک چک یا نامه را هم نمی‌توانند امضا کنند و مرا در هنگام عقد قرارداد بازیکنان تنها گذاشتند وگرنه نباید با بازیکنان جوان یک‌ساله قرارداد می‌بستیم.

 

طاهری طبق نقل و ‌قول این فرد مطلع حتی اعتراف کرده چه اشتباهی کرده که به پرسپولیس و فوتبال آمده است!

 

با این حال باید دید طاهری حالا که متوجه تاثیرات منفی اطرافیانش شده بازهم از آنها حرف‌شنوی دارد یا رویه مدیریتی‌اش را تغییر می‌دهد.

منبع: روزنامه گل


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها