أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۳۹۹۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
می خواهیم کمپ بسازیم؛
مدیرعامل سابق استقلال گفت: «اگر حمايت كنند و كمپ بسازيم، نه تنها باشگاه‌هاي ايراني از سفر به تركيه بي‌نياز مي‌شوند، حتي باشگاه‌هاي خارجي هم مي‌آيند ايران اردو مي‌زنند.»
به گزارش پایگاه 598، سفر علی فتح الله زاده به ترکیه از آن سفرهایی بود که ناخواسته اهمیت پیدا کرد. در ظاهر هيچ عيبي ندارد وی به تركيه سفر كند اما از آنجايي كه امير قلعه‌نويي، اميدوار رضايي، مهدي پرهام و علي اميري در اين سفر همراه مديرعامل سابق استقلال بودند، اين ذهنيت ايجاد شد كه خبرهايي است و اين سفر يك سفر ساده نيست.

 

در روزهايي كه اپوزيسيون استقلال در تركيه به سر ‌مي‌بردند، در ايران شايعه شد آنها در آلانيا مشغول ساخت و ساز هستند اما فتح الله زاده مي‌گويد هدف از اين سفر بررسي شرايط ساخت يك كمپ بود.

 

فتح الله زاده گفت: «قرار بود با اميدوار رضايي برويم تركيه و از كمپي كه در منطقه اسپاتا واقع شده، بازديد كنيم كه متوجه شديم قلعه‌نويي، پرهام و اميري هم عازم تركيه هستند. طوري برنامه را چيديم كه همسفر شويم. هدف من اين بود كه موقعيت و شرايط چند كمپ ورزشي اقامتي را بررسي كنم.»

 

وی ادامه داد: «چند سالي است اين فكر به ذهنم افتاده كه در ايران يك كمپ ورزشي بسازم. يك منطقه‌اي در شهرستان خوي و دو منطقه هم در مازندران و گيلان را براي اين كار در نظرم دارم. اتفاقاً با استاندار آذربايجان غربي و فرماندار خوي هم حرف زدم اما اين كار فراتر از توان استان آذربايجان‌غربي است.»

 

فتح الله زاده همچنین گفت: «در خوي يك منطقه بكري وجود دارد كه براي ساخت كمپ عالي است و به شما قول مي‌دهم اگر حمايت كنند و كمپ بسازيم، نه تنها باشگاه‌هاي ايراني از سفر به تركيه بي‌نياز مي‌شوند، حتي باشگاه‌هاي خارجي هم مي‌آيند ايران اردو مي‌زنند. از اين كمپ‌ها مي‌توان چندمنظوره بهره‌برداري كرد. يعني در مقاطعي اردوگاه ورزشي باشند، مقاطعي مورد استفاده دانش‌آموزان، دانشجويان و حتي كارمندان و بازنشسته‌ها قرار بگيرند و در بقيه مواقع سال تبديل به شهرك سلامت شوند.»

 

مدیرعامل سابق استقلال با حسرت از حمايت‌ها و امكاناتي كه در كشور تركيه وجود دارد، حرف زد و خاطرنشان کرد: «در تركيه اگر شما بخواهيد كمپ بسازيد، دولت 2 راه پيش پاي شما مي‌گذارد. مي‌گويند سي، چهل هكتار زمين را 99 ساله در اختيار بگير و شروع كن كه در اين صورت 20 درصد هزينه‌ها را شما مي‌پردازي و 80 درصد هزينه ساخت كمپ را هم وام با بهره 4 درصد مي‌گيري... يك راه ديگر هم اين است كه سي‌، چهل هكتار زمين در ارتفاقات را به شما يك‌سوم قيمت مي‌فروشند و باز هم 80 درصد هزينه‌ها را وام مي‌دهند با بهره 8 درصد... چه اشكالي دارد ما هم همين شرايط را در ايران فراهم كنيم تا علاقه‌مندان بيايند و كمپ بسازند. اگر كمك كنند خود من حاضرم اين كار را انجام بدهم. دوستان زيادي هم دارم كه حاضر به انجام اين كار هستند. متأسفانه اين جا حمايت نمي‌كنند و تازه وقتي يك نفر جلو بيايد، اذيتش هم مي‌كنند!»

 

فتح الله زاده در خاتمه شايعه خريد ملك و ساخت و ساز در تركيه را رد كرد و گفت: «هيچ وقت علاقه نبودم خارج از ايران خانه داشته باشم. 15، 20 سال پيش كه با راينر كالموند ارتباط داشتم و به آلمان رفت و آمد مي‌كردم، مي‌توانستم آپارتمان قسطي در آلمان بخرم اما نخريدم. الان هم دنبال خانه داشتن در تركيه نيستم.»

خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها