کد خبر: ۳۴۳۱۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۱ مهر ۱۳۹۴
عملیات آبرسانی به سه روستای بخش سلفچگان در استان قم از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، پنج‌شنبه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش سرويس اقتصادي پایگاه 598، همزمان با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در روستای خنداب بخش سلفچگان استان قم، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای قلعه چم، چاله گنبد و علی‌آباد نیزار با اعتباری بالغ بر ۴۰  میلیارد ریال آغاز شد.

با آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای مذکور، پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین اعتبارات لازم تا بهمن ماه سال‌جاری همزمان با دهه مبارک فجر این پروژه‌ها به بهره‌برداری کامل برسند.

بنیاد برکت همچنین در حوزه زیربنایی علاوه بر اجرای پروژه آبرسانی به روستاهای مذکور در بخش سلفچگان، دو پروژه دیگر شامل آبرسانی به روستاهای ساریه خاتون، دولت‌آباد، گلستانه و نصرتیه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و پروژه آبرسانی به روستاهای ونارچ در بخش دهک استان قم با اعتباری بالغ بر حدود ۳۰  میلیارد ریال را در دستور کار خود دارد.

طبق اعلام معاون فنی و زیربنایی بنیاد برکت، با توجه به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی دو پروژه آبرسانی مذکور، تا پایان آبان ماه سال‌جاری عملیات اجرایی آن‌ها به اتمام خواهد رسید و آماده بهره‌برداری می‌شوند.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در حوزه آبرسانی روستایی در مناطق محروم استان قم تاکنون بیش از ۷۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.

در این مراسم که به مناسبت عید سعید غدیرخم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی قم و معاون فنی و زیربنایی بنیاد برکت در روستای خنداب قم برگزار شد، رییس مجلس شورای اسلامی در حسینیه خنداب سلفچگان، از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد برکت تشکر و قدردانی کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها