کد خبر: ۳۴۸۵۳۲
زمان انتشار: ۰۸:۵۴     ۱۲ آبان ۱۳۹۴
کارگردان و بازیگر پاکستانی:
کارگردان و بازیگر پاکستانی گفت: نزدیکی فرهنگی و تمدنی دو کشور ظرفیت خوبی برای همکاری در صنعت سینما فراهم آورده که نسل جوان می‌تواند از آن بهره‌مند شود.
به گزارش پایگاه 598، «جمال‌شاه»کارگردان، بازیگر و از شخصیت‌های فرهنگی پاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد اظهار داشت: پاکستان و ایران می‌توانند همکاری نزدیکی برای توسعه صنعت فیلم سازی و سریال داشته باشند.

وی افزود: نزدیکی فرهنگی و تمدنی دو کشور ظرفیت خوبی برای همکاری در صنعت سینما فراهم آورده که نسل جوان می توانند از آن بهره مند شوند.

جمال شاه تأکید کرد: سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی طرفداران زیادی در پاکستان دارد و جوایز بین المللی دریافت کرده این در حالی است که برخی سریال ها و فیلم های پاکستانی نیز جایزه اسکار را از آن خود کرده است بنابراین اگر دو کشور با یکدیگر همکاری کنند می‌توانند برنامه‌های مشترک و جذاب تولید کنند.

وی افزود: علاوه بر دولت شرکت های خصوصی و کارگردان‌های پاکستان و ایران نیز باید به مزایای همکاری برای رشد صنعت فیلم سازی توجه کنند.

بازیگر پاکستانی گفت: می توان از داستان‌های کهن پاکستان و ایران سریال‌ها و فیلم های جذاب تولید کرد که در نوع خود بی نظیر خواهد بود.

جمال شاه گفت: همکاری مشترک بین دو کشور، پاکستان و ایران را با شیوه‌های فیلم سازی یکدیگر آشنا می‌کند و موجب رشد صنعت سینمایی آنها خواهد شد.

وی افزود: در 2 سال گذشته سریال‌های ترکیه‌ای طرفداران زیادی در پاکستان به دست آورد اگر دو کشور به ترجمه و پخش سریال‌های خود توجه کنند فیلم‌ها و سریال های پاکستانی در ایران و فیلم ها  سریال های ایرانی در پاکستان جایگاه واقعی خود را بدست خواهند آورد.

جمال شاه تأکید کرد: پاکستان و ایران می توانند مسائل اجتماعی و موضوعاتی را که برای تمام اعضای خانواده جذاب است و تمام اقشار اجتماع می توانند آن را تماشا کنند محور همکاری های خود قرار دهند.

کارگردان پاکستانی گفت: بازیگران دو کشور می توانند برای تولید سریال یا فیلم با یکدیگر همکاری کنند که این امر سبب می شود مردم هر دو کشور به دیدن این نوع فیلم ها و سریال‌ها علاقه مند شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها