کد خبر: ۳۴۹۴۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۴
بازیگر فیلم سینمایی "شیار143" گفت: نقش من در فیلم سینمایی " نفس" به کارگردانی "نرگس آبیار" کوتاه است اما با این وجود این نقش را بسیار دوست دارم.
به گزارش پایگاه 598، گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاظر سریال"شهرزاد" به کارگردانی"حسن فتحی" را در شبکه نمایش خانگی دارم که در این سریال"بازیگرانی همچون"علی نصیریان"،"ترانه علیدوستی"، "شهاب حسینی"، "مصطفی زمانی" و "پریناز ایزدیار" نیز حضور دارند.
 
وی افزود: کار با گروه این سریال بسیار خوب بود و از کار با حسن فتحی لذت بردم.
 
این بازیگر با اشاره به حضورش در فیلم سینمایی " نفس" گفت: نقش من در "نفس" بسیار کوتاه است به طوری که فقط حدود 4 روز در آن به ایفای نقش می پردازم.
 
عباسی خاطرنشان کرد: نقش کوتاهم در "نفس" را بسیار دوست دارم و امیدوارم در جشنواره فیلم فجر امسال شاهد استقبال مخاطبان باشیم.
 
گفتنی است «نفس» عنوان سومین اثر سینمایی نرگس آبیار است. این فیلم روایتی است از زندگی چهار کودک با نام‌های بهار، نادر، کمال و مریم است. کودکانی که به همراه پدرشان غفور (با بازی مهران احمدی) و مادربزرگ خود (با بازی پانته‎آ پناهی ها) در دهه 50 خورشیدی زندگی می‌کنند. دنیای این کودکان دنیایی است پر از رویاهای زیبای کودکانه که قرار است رنگ حقیقت به خود بگیرد اما …
 
مانند دو فیلم قبلی نرگس آبیار، آقایان محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی، تهیه کنندگی کار را برعهده دارند.
 
 مهران احمدی، سیامک صفری، محمدرضا شیرخانلو، پانته‌آ پناهیها، بهنوش بختیاری، ساقی زینتی و جمشید هاشم پور ایفاگر نقش‌های فیلم سینمایی «نفس» هستند.
 
ساعد نیک ذات مدیر فیلمبرداری این پروژه سینمایی است و سایر عوامل فیلم بدین شرح هستند: مدیر صدابرداری:عباس رستگارپور، چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، مدیر تولید: بهزاد هاشمی، مدیر تدارکات: امیر یمینی و روزبه سجادی حسینی نیز دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها