أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۰۷۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۲۳ دی ۱۳۹۰

دانشجویان و جوانان نمازگزار تهرانی با شعار" می‌کشم‌، می‌کشم، آنکه برادرم کشت" با پیکر مطهر 'مصطفی شهید' وداع کردند.

به گزارش فارس، شهید مصطفی احمدی‌روشن ظهر امروز روی دست‌‌های نمازگزارن تهرانی از دانشگاه تا میدان انقلاب، با حضور پدر، مادر، همسر تشییع شد.

این مراسم بعد از نماز جمعه تهران با حضور آیت‌الله امامی‌کاشانی و آیت‌الله جنتی، آغاز شد و جوانان نمازگزار به محض رویت تابوت مصطفی شهید به صورت خودجوش شعار " می‌کشم، می‌کشم، آنکه برادرم کشت" از بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ استقبال کردند.

و بالاخره مصطفی شهید روی‌دستان نمازگران تهرانی قرار گرفت و شعار مرگ بر آمریکا، مرک بر انگلیس در خیابان انقلاب طنین انداز شد و از دانشگاه به سمت آزادی حرکت کرد.

در این بین، نماینده دانشجویان طی سخنانی با اشاره به اهداف تروریست‌ها در آستانه انتخابات مجلس نهم، تاکید کرد: " این متفکر شهید انتخابات را بیمه و مشارکت گسترده را تضمین کرد" که دانشجویان و جوانان نمازگزار با شعار مرگ بر منافق، مرگ برضد ولایت فقیه و مرگ آمریکا، مهر تائیدی بر این پیام زدند.

دانشجویان و جوانان نمازگزار با قرائت نوای "کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان دشت کربلایی"، مصطفی شهید را تا میدان انقلاب اسلامی همراهی کردند. در هنگام وداع، مادر متفکر شهید طی سخنانی از خداوند خواست مصطفی را به عنوان هدیه از یک مادر شهید قبول کند و سپس خطاب به عاملان ترور فرزند شهیدش، گفت: شما خواب آرام نخواهید داشت تا که مصطفی‌ها در این کشور حضور داشته باشند.

مادر شهید احمدی‌روشن که به صورت تلویحی به نخبگی فرزندش در عرصه هسته‌ای اشاره می‌کرد، با شعار "انرژی هسته‌ای حق مسلم‌ماست" مورد استقبال قرار گرفت و سپس پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب را مایه دلگرمی خودش، همسر، پدر و فرزند شهید دانست.

"درود بر مادر قهرمان" شعار تقدیر جوانان و دانشجویان از مادر شهید بود که همراه با دعای فرج، مصطفی‌احمدی‌روشن به سمت امام‌زاده علی‌اکبر چیذر رهسپار کرد.

در نهایت مصطفی شهید از انقلاب به رفیقیان شهیدش از جمله شهید علی‌محمدی، شهریاری، تهرانی‌مقدم پیوست که به قول دانشجویانی که شعار" برادر شهیدم راهت ادامه دارد" فریاد می‌زدند منطق روشن شهید احمدی‌‌ الگوی دانشجویان انقلاب اسلامی باشد.

امروز هزاران دانشجو و جوان ایرانی با شهیدی وداع کردند که امام خامنه‌ای درباره‌اش مرقوم فرمودند: "شهادت دانشمند نخبه‌ی جوان، شهیدمصطفی احمدی روشن، اندوه دیگری بر دل دوستداران دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد. ما همگی شریک غم پدر و مادر و همسر و فرزند این جوان مظلوم و برجسته و سرافرازیم.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش هرگز جرأت نخواهند کرد به جنایت کثیف و پلید خود اعتراف کنند و مسئولیت آن را بپذیرند مانند دیگر جنایات شبکه‌ی تروریسم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد عمل شده و نشانه‌ به بن‌‌بست رسیدنِ استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است. آنها در این رفتار شنیع و قساوت‌آمیز نیز شکست خواهند خورد و به اغراض پلید و شریرانه‌ی خود دست نخواهند یافت".

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها