کد خبر: ۳۵۳۸۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۴
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی ۱۲ استان کشور برف می‌بارد؛ همچنین در برخی از محورهای مواصلاتی ۶ استان دیگر نیز بارش برف گزارش شده است.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوّی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و البرز بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای استان‌های قم، سمنان، زنجان، قزوین، تهران، همدان، گیلان و مرکزی نیز بارش برف اعلام شده است.

سرهنگ رحمانی به بارش برف در محور بجنورد-جنگل گلستان در استان خراسان شمالی و همچنین محورهای چناران-قوچان و سرگز و سرولایت در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در محورهای اصفهان-دلیجان، نطنز-بادرود، گلپایگان-خمین در استان اصفهان و همچنین مهاباد-سمرقند نیز بارش برف جریان دارد.

وی افزود: در محورهای آزادشهر-شاهرود، طوس‌کستان-شاهرود و جنگل گلستان-چمن‌بید در استان گلستان همچنین محور کرمان-بافق در استان کرمان و سنقر-همدان در استان کرمانشاه نیز برف می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بارش پراکنده باران را در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان اعلام کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها