کد خبر: ۳۵۵۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۴
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه عده‌ای با تعریف غلط از انقلاب به انحراف دچار شده‌اند، گفت: این عده می‌گویند کشور پیشرفت نمی‌کند و این نظام حرکتی ندارد درصورتی‌که این‌ها معنی انقلاب را درست نفهمیده‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از دفتر و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی فارس، نخستین یادواره شهدای دانشگاه پیام نور، شهدای مدافع حرم فارس و شهدای غواص این استان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز خرامه برگزار شد.

داود گودرزی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در این برنامه با اشاره به دیدار برگزارکنندگان کنگره شهدای دانشجو با رهبر معظم انقلاب در سال گذشته، اظهار داشت: معظم‌له در آن جلسه فرمودند مسئولان و علاقه‌مندان با هر سلیقه‌ای باید تلاش کنند تا یادواره‌های بیشتر و باشکوه‌تری برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این‌که شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌گیرند، بیان کرد: شهدا از ما می‌خواهند که در صحنه دفاع از انقلاب وظیفه خود را انجام دهیم و آن‌ها به‌یقین ما را تنها نمی‌گذارند و بر عملکرد ما در دفاع از انقلاب نظاره‌گر هستند.

گودرزی با بیان این‌که شهدا برای امروز ما نیز درس دارند و باید از حضور و برکت آنان استفاده کنیم، اضافه کرد: امروز حضور شهدا و تمام پیام‌های آنان حاوی درس و نکاتی برای ما است که باید از وجود و حضور شهدا استفاده کنیم.

وی بابیان این‌که امروز در جامعه ما دو سؤال اساسی و مهم وجود دارد که شهدا به آن پاسخ داده‌اند، ادامه داد: این انقلاب که این‌همه شهید داده‌ایم تا به کی می‌خواهد ادامه پیدا بکند، ما برای چند سال قیام کرده‌ایم و تا کی انقلابی و پای انقلاب می‌مانیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور بابیان این‌که بعضی‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون ریزش کرده‌اند، بیان کرد: عده‌ای که ابتدای انقلاب مواضع محکم و انقلابی در مقابل آمریکا و انگلیس داشتند، امروز کاسه‌لیسان آمریکا و استکبار جهانی شده‌اند.

گودرزی با بیان این‌که عده‌ای با تعریف غلط از انقلاب به انحراف دچار شده‌اند، گفت: این عده می‌گویند کشور پیشرفت نمی‌کند و این نظام حرکتی ندارد درصورتی‌که این‌ها معنی انقلاب را درست نفهمیده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این‌که ما می‌خواهیم به قله‌های پیشرفت برسیم، ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد ما به قله‌های پیشرفت مادی و معنوی برسیم چراکه این نظام با حکومت دینی و مردمی برای جهان الگو می‌شود و استکبار جهانی از الگوبرداری این نظام می‌ترسد و دشمنی خود را از این نظام و حکومت بر نخواهد داشت.

گودرزی تحریم، محاصره اقتصادی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم و تمام این حیله و نیرنگ‌های دشمن را در راستای نرسیدن این نظام به قله‌های پیشرفت دانست.

وی بابیان این‌که هر کس در هرکجا که هست باید برای رسیدن به این هدف تلاش کند، اضافه کرد: هرکدام ما امروز در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و دیگر بخش‌ها باید سهم خود را انجام دهیم و نقش خود را برای رسیدن به هدف ایفا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این‌که اگر این نگاه را داشته باشیم، آنگاه به آرمان‌های خود خواهیم رسید، بیان کرد: ما برای حرکت به سمت قله‌های پیشرفت، باید بصیرت و مجاهدت داشته باشیم.

گودرزی بابیان اینکه رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود فرمودند اگر شما جوانان و ملت ایران بابصیرت در میدان باشید، این انقلاب مسیر خود را به سمت پیشرفت ادامه می‌دهد، ادامه داد: فتنه‌ها که اتفاق می‌افتد، به دلیل بی‌بصیرتی است که ملت ایران بارها بصیرت خود را ثابت کرده‌اند و به رخ جهانیان کشیده‌اند.

وی با اشاره به این‌که تردید و ابهام برای جوانان و ملت بسیار خطرناک است، افزود: اگر امروز تاریخ صدر اسلام و معاصر را بخوانیم دچار تردید و ابهام نمی‌شویم و راه خود را با بصیرت انتخاب می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به عاقبت زبیر در صدر اسلام بیان کرد: امروز کسانی که از قطار انقلاب پیاده می‌شوند، عده‌ای فریاد می‌زنند که ساختار نظام اشکال دارد و کسانی که در رأس قدرت بودند بعد از پایان مسئولیت دچار مشکل می‌شوند که این اشتباه است.

گودرزی بابیان این‌که عده‌ای به دلیل رسیدن خبر و تحلیل اشتباه از اطرافیان خود دچار انحراف شده‌اند، گفت: این اتفاق هیچ ربطی به ساختار نظام ندارد و بلکه باید این مشکل را در افراد جستجو کرد که هر کس به‌نوعی دچار انحراف شد.

وی بیان داشت: شهدای غواص، شهدای انقلاب و مدافع حرم به‌خوبی این را تشخیص دادند که چه زمانی بیایند و چه زمانی چه پیامی را برای جهانیان مخابره کنند.

گودرزی به مجاهدت یکی دیگر از عناصر پیشرفت مادی و معنوی جامعه اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: برای این‌که امروز ما در جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی ورود کنیم، مجاهدت می‌خواهد و باید مردانه وسط میدان دفاع از نظام و انقلاب بایستیم.

مسئول بسیج دانشجویی کشور بابیان این‌که خاطرات متعددی وجود دارد که شهدا چندبار در جبهه حق علیه باطل جانباز شدند اما باز به میدان جنگ آمدند، افزود: ما باید در میدان دفاع از انقلاب و حق در مقابل باطل بمانیم و این میدان را خالی نکنیم.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال نیز اشاره و اضافه کرد: امروز باید ببینیم که چه کسی در راه انقلاب، در مسیر دفاع از ولایت‌فقیه و چه کسی در خط واقعی امام است و فریب اسم‌ورسم افراد را نخوریم.

گودرزی بابیان این‌که نمی‌شود ادعای خط امام بکنیم اما برعکس فرمایشات امام عمل کنیم، ادامه داد: امام می‌فرمود پشتیبان ولایت‌فقیه باشید؛ ما هیچ رابطه‌ای با استکبار نخواهیم داشت؛ از مستضعفین عالم در مقابل مستکبران دفاع کنید و کسانی که دایه‌دار خط امام هستند لااقل یک‌بار این صحبت‌های امام را بخوانند.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این‌که ما با گرفتن حق خود از آمریکا مشکلی نداریم بلکه با فراموش کردن جنایات آمریکا مشکل ‌داریم، بیان کرد: امروز باید طبق فرمایشات امام راحل و شرع خود از مظلومان عالم دفاع کنیم نه این‌که دم از برقراری رابطه و فراموشی جنایات استکبار جهانی بزنیم.

گودرزی در بخش پایانی صحبت‌های خود به چرایی حضور ایران و دفاع از محور مقاومت و کشورهای عراق، سوریه، یمن و غزه اشاره کرد و این موضوع را ازلحاظ شرعی و امنیت داخلی تحلیل کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها