کد خبر: ۳۵۶۶۶۷
زمان انتشار: ۰۰:۴۴     ۰۶ دی ۱۳۹۴
شکست های منچستر ادامه دارد
زوج بویان و آرناتویچ با عملکرد فوق العاده خود در خط حمله استوک، شکستی دیگر را برای یونایتد به همراه داشتند تا مربی هلندی یک قدم دیگر به اخراج نزدیک تر شود.
به گزارش پایگاه 598، بعد از یک هفته پرحاشیه برای شیاطین سرخ، شاگردان فان خال امروز مقابل استوک به میدان رفتند و با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کردند تا اوضاع برای مربی هلندی دشوارتر از این شود. زوج بویان و آرناتویچ روز موفقی را پشت سر گذاشتند و در بازی که رونی تنها یک نیمه شانس حضور در بازی را داشت، مهاجمان یونایتدی کم فروغ بودند.

25 دسامبر 2015؛ ورزشگاه بریتانیا
 داور: کوین فرند

استوک:

باتلند، جانسون، شاوکراس، والشیلد، پیترس، ولان، کمرون، شقیری، افلای، بویان، آرناتوویچ

یونایتد:

دخیا، یانگ، اسمالینگ، جونز، بلیند، کریک، هررا، ماتا، فلینی، دیپای، مارسیال


اخطار

اشلی یانگ(23) از منچستر یونایتد
بویان(48) از استوک سیتی





شرح گل


استوک 1 - منچستر یونایتد 0: دقیقه 19 جدال استوک و یونایتد، اشتباه ممفیس دیپای در رساندن توپ به دخیا، آرناتوویچ را صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس رو به عقب عالی، بویان را در موقعیت گلزنی قرار داد تا ضربه ستاره اسپانیایی گل اول بازی را برای استوک سیتی رقم بزند.
استوک 2 - منچستر یونایتد 0: ضربه ایستگاهی بویان کرکیچ از فاصله  23 متری به دیوار دفاعی برخورد کرد و در برگشت آرناتوویچ به سرعت خود را به توپ رساند و با ضربه ای فوق العاده گل دوم لستوک را به ثمر رساند.




شرح بازی


استوک در شرایطی میزبانی منچستریونایتد را بر عهده داشت که دو تیم شرایطی متفاوت داشتند. یونایتد نتوانسته بود در 6 بازی قبلی خود صاحب برد شود و همچنین در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر نیز شکست خورده بود.  در سوی دیگر استوک قرار داشت که در فصل جاری با کسب نتایج مطلوب در میانه های جدول و به دور از منطقه خطر بود. استوک البته هفته گذشته در خانه مغلوب پالاس شده بود.
بازی در یک ربع ابتدایی از سوی هر دو تیم متعادل دنبال می شد و تنها فرصت قابل ذکر بازی را مارسیال روی اشتباه مدافعان و دروازه بان استوک به دست آورد که آن را از دست داد. 19 دقیقه از بازی گذشته بود که استوک سیتی روی اشتباه دیپای به گل رسید.
در این لحظه، اشتباه ممفیس دیپای در رساندن توپ به دخیا، آرناتوویچ را صاحب توپ  کرد و او هم با یک پاس رو به عقب عالی، بویان را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه ستاره اسپانیایی در حالی که دو مدافع یونایتد روی خط ایستاده بودند، گل اول بازی را رقم زد.
6 دقیقه بعد، گل دوم استوک نیز وارد دروازه یونایتد شد. بعد از اینکه ضربه آزاد بویان به دیوار دفاعی یونایتد برخورد کرد، آرناتوویچ صاحب توپ شد و با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه جریمه، با یک ضربه غیرقابل مهار، توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد.
شیاطین سرخ پس از دریافت این دو گل به سمت دروازه استوک یورش بردند و یک بار توسط فلینی تا آستانه گلزنی نیز پیش رفتند اما باتلند با واکنشی به موقع دروازه تیمش را نجات داد؛ ضمن اینکه دقیقه 35 بازی نیز آرناتوویچ در مصافی تک به تک با دخیا توپ را نتوانست وارد دروازه کند و ضربه محکم او با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه 2-0 به سود استوک به اتمام رسید.
نیمه دوم را منچستری ها هجومی آغاز کردند  اما نقشه های شاگردان فان خال تا بیرون محوطه جریمه به خوبی پیاده می شد و شیاطین سرخ در زدن ضربات نهایی بی دقت بودند. بهترین فرصت یونایتد برای کم کردن فاصله را فلینی از دست داد.
او که روی پاس عالی وین رونی درون شش قدم صاحب توپ شده بود، نتوانست جیمز باتلند، دروازه بان استوک را مغلوب کند و این دروازه بان روی خط دروازه توپ را بیرون کشید.
بازیکنان استوک با تجمع در زمین خودی چشم به ضد حملات داشتند. آرناتوویچ و بویان کرکیچ، در دو نوبت فرصت زدن گل سوم را نیز به دست آورد اما آنها را از دست دادند.
ضمن اینکه در دقایق پایانی بازی آندر هرار نیز با شوتی محکم دروازه استوک را تهدید کرد ولی بازهم باتلند مانع باز شدن دروازه تیمش شد تا این بازی در نهایت با پیروزی 2-0 استوک سیتی به اتمام برسد. استوک با این برد 26 امتیازی شد و یونایتد نیز 29 امتیازی باقی ماند.



دقایق حساس

دقیقه 7: پاس رو به عقب مدافع استوک دروازبان این را به دردسر انداخت و منفیس دپای را در موقعیت گلزنی قرار داد اما دروازبان استوک اجازه نداد اولین گل بازی زده شود.
دقیقه 9: ضربه ایستگاهی  آرناتوویچ با اختلاف نزدیکی از کنار دروازه دخیا به بیرون رفت.
دقیقه 15: استوک با 70درصد تصاحب توپ نبض بازی را در دست گرفته است و یونایتد به دفاع مشغول شد.
دقیقه 21: ضربه ایستگاهی بازیکن استوک، یونایتد را تا مرز خوردن گل دوم هم پیش برد.
دقیقه 46: سانتر وین رونی، فلینی رو در محوطه جریمه صاحب موقعیت گل کرد اما خطا هند او ضربه غیر مستقیم را به استوک داد.
48: همکاری بویان و آرناتویچ موقعیت مناسبی را برای استوک در محوطه جریمه یونایتد ایجاد کرد اما تمارض بویان کارت زرد را برای تیم راه راه پوش به همراه داشت.
دقیقه 55: ارسال یونایتد ها از سمت چپ زمین استوک اشلی یانگ را صاحب موقعیتی مناسب برای گل کرد اما هم تلاش او بی فایده بود و هم داور اعلام آفساید کرد.
دقیقه 59: ارسال های اشلی یانگ و جونز برای فلینی بی فایده بود و یونایتد ها دل به ضربه های سر بلژیکی بلندقد خود بستند.
دقیقه 60: در ضد حمله ای خطرناک برای استوک سیتی، آرناتویچ یک نیمه را تک به تک با دخیا بود اما توپ زیر پای او گیر کرد و موقعیتی عالی برای این تیم از دست رفت.
دقیقه 63: حرکت پا به توپ فوق العاده و پاس عرضی وین رونی، فیلینی را در محوطه شش قدم صاحب موقعیتی تک به تک با دروازبان کرد اما عکس العمل فوق العاده بوتلند مانع باز شدن دروازه استوک شد.
64: اشتباه مدافع استوک سیتی در کناره های محوطه 18 قدم ماتا را صاحب توپ کرد و بوتلند شلیک او از زاویه بسته را راهی کرنر کرد.
دقیقه 67: حرکت پا به توپ آفلای، آرناتویچ را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد اما کنترل نه چندان جالب او این موقعیت را از قرمزها گرفت.
دقیقه 72: ضد حمله بازیکنان استوک از سمت چپ زمین یونایند ها با ارسالی خطرناک همراه بود که تا مرز گل به خودی اشلی یانگ هم پیش رفت اما واکنش دخیا از به ثمر رسیدن گل سوم جلوگیری کرد.
دقیقه 79: استارت سریع آفلای از سمت چپ زمین منچستر ارسالی دقیق را به محوطه جریمه به همراه داشت که ضربه سر بویان را دخیا به کرنر فرستاد.
دقیقه 84: حرکت انفرادی و تکنیکی مارسیال از پشت محوطه جریمه او را به 18 قدم رساند و شوت خود را به کنج دروازه استوک فرستاد اما واکنش بوتلند اجازه نداد شاگردان فن خال به گل برسند.
دقیقه 91: مثلث رونی، فلینی و ماتا منچستر را در محوطه 18 قدم صاحب موقعیتی عالی کرد اما درخشش دوباره دروازبان استوک، دروازه این تیم را بسته نگه داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها