کد خبر: ۳۵۸۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۹ دی ۱۳۹۰
همواره در آستانه انتخابات ها که می شود، برخی از احزاب و گروههای بی بهره از اخلاق اسلامی برای راه انداختن جنگ روانی و تضعیف روحیه طرف مقابل و بهره برداری انتخاباتی در سطح افکار عمومی ، دست به هر کاری می زنند و برایشان هیچ فرقی ندارد که با این نوع عملکردهای خود تیشه به ریشه چه خواهند زد؛ انقلاب باشد یا ...

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، ورود برخی بزرگان دینی بویژه حضرت حضرت علامه مصباح یزدی - که اخیرا از سوی حضرت امام خامنه ای مدال افتخار علم و تقوا و بصیرت بمعنای حقیقی را دریافت نمودند -  به عرصه سیاسی و انتخاباتی کشور و توصیه ها و ارشادات مکرر ایشان، صرفا برای آن بوده که مجلس آتی شورای اسلامی از خواص بی بصیرت و فتنه گران و منحرفین محفوظ بماند و در مقابل با ورود نیروهای شاخص انقلابی و ولایتمدار از گروههای مختلف، راه برای پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر کشور هموار گردد امّا عده ای که این روزها متاسفانه گرفتار تناقضات و انحرافات متعدد شده اند و روشنگری های عمار پایداری را مانعی بر سر تحقق خواست دنیوی خویش می بینند، از سر مخالفت بر آمده و دست به تخریب چهره های شاخص و دلسوز نظام می زنند.

چند روز پیش یکی از سازمانهای مخالف جبهه پایداری دست به یک نظرسنجی جالبی درباره انتخابات زد که جدای از صحت و سقم نتیجه ادعایی آن توسط برخی رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایی، مشاهدات عینی خبرنگار بی باک از پشت پرده و نحوه این نظرسنجی بسیار جالب و قابل تامّل می باشد.

خبرنگار " بی باک" چنین گزارش می دهد؛ همچون روزهای گذشته حوالی ساعت 9 صبح قصد ورود به موسسه امام خمینی (ره)  را داشتم که رفتار یک خانم و آقا توجهم را به خود جلب کرد. نزدیکتر که شدم یکی از آن دو نفر که مرد بود و فرمهایی را نیز در دست داشتند، به من نزدیک شد و با ادب و متانت خاصی پرسید؛ اجازه می دهید چند دقیقه ای مزاحمتان شوم؟ گفتم؛ درباره چی؟ گفت؛ از طرف سازمان صدا و سیما در حال نظرسنجی پیرامون انتخابات هستیم. من هم که از علاقه وافر(!) مسئولین ارشد رسانه ملی به علامه مصباح یزدی آگاه بودم؛ اشتیاقم مضاعف گردید تا ببینم چه خواهند پرسید و چگونه نظام سئوالاتشان را چینش نموده اند.

به هر حال در هوای سرد بیرون موسسه و سرپا ایستاده این بزگوار سئوالاتش را آغاز کرد.

شما در انتخابات شرکت می کنید؟ ( گرینه های قطعا ؛ هرگز؛ شاید و چند گزینه دیگر را برایم خواند)

گفتم: قطعا ( با این جواب دادنم احساس کردم طرف تا حدودی سرمای هوا را از یاد برد)

استقبال مردم را در این انتخابات چگونه می بینید؟ ( گزینه های بسیار خوب؛ خوب ؛ ضعیف و ...)

گفتم: بسیار خوب ( لبخندش در هوای سرد نمایان شد)

از دیدگاه شما کاندیدای کدام جریانات سیاسی پیروز انتخابات آتی مجلس هستند؟ ( اصولگرایان؛ اصلاح طلبان؛ کاندیدای مستقل و ... )

پاسخ دادم: قطعا اصولگرایان ( با خوشحالی دور گزینه اصولگرایان را خط کشید و معلوم بود که تو دلش جشن و عروسی به پا کرده است و کم مانده بود که مرا در آغوش بکشد. البته برای پیشگیری از عدم سوء برداشت مخاطبان و اخذ ابتکار عمل حاشیه سازان، باز تاکید می کنم که سئوال کننده از بنده آقا بودند)

سئوالات متعدد و زیادی بود که آن فرد با حوصله همه گزینه ها را برایم می خواند و من هم با تامل پاسخ خود را می دادم و مابقی ماجرا از جشن و... در دل سئوال کننده

این بزرگوار که خیلی از بنده حقیر خوشش آمده بود و در این صبح سرد زمستانی حسابی با خنده و لبخندهایش به من گرما بخشیده بود کم کم خودش را کنار کشید و فرم نظرسنجی اش را از چشم بنده دور کرد تا با طرح سئوال آخر و دریافت جواب مطابق میل خود، تیر خلاصی را زده و جشن پایانی را بگیرد که ...

بعنوان سئوال آخر لطفا بفرمایید که به نظر شما حامیان کدام یک از این شخصیتها در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی پیروز خواهند بود؟ ( گزینه ها: 1- آیت الله مهدوی کنی  2- احمدی نژاد  3- لاریجانی  4- قالیباف 5- هاشمی رفسنجانی 6- خاتمی و سکوت سئوال کننده )

وقتی به گزینه های سئوال آخر فکر کردم شکم به یقیین تبدیل شد چون گزینه ها را کامل و جامع نمی دیدم و جای برخی شخصیتهای بزرگ را در آن خالی می دیدم لذا یه کم جلو رفتم و نیم نگاهی به فرم نظرسنجی انداختم و در پاسخش گفتم: قطعا حامیان علامه مصباح یزدی

تمام جشن و عروسی اش به عزا تبدیل شد؛ خیلی سعی کرده بود این اسم را از چشم من پنهان کند و به گونه ای مخاطب را مجبور کند به یکی از گزینه های قرائت شده پاسخ دهد و بعدها ادعا کنند که مردم به گزینه ی علامه مصباح یزدی رای نداده اند!

خداحافظی کردم و داخل موسسه شدم و چند دقیقه ای به نیت وی از عدم ذکر علامه مصباح یزدی و ترتیب گزینه های سئوال آخر نظر سنجی فکر می کردم که بر چه اساسی اسم علامه مصباح یزدی را اولا در فرم نظرسنجی بعنوان آخرین اسم ذکر بودند و آنهم سعی داشتند برای مخاطب قرائت نشود؟!

 ابتدائا چند توجیه به ذهنم خطور کرد یکی اینکه خب شاید بر اساس حروف الفبا بوده است؛ نه این موضوع نمی توانست درست باشد چون بر این اساس نام آیت الله مهدوی کنی هم نباید اوّل قرار می گرفت و هر توجیهی که به ذهنم زد در کمتر از چند ثانیه توسط حضرت عقل رد شد و این بود ماجرای نظرسنجی ای که برخی رسانه های حامی جبهه متحداصولگرایی با ذوق و شوق از آن بعنوان نظرسنجی انتخاباتی یکی از نهادهای معتبر(!) یاد کرده بودند!

البته از این صنف نظرسنجی های صوری و تحریفی تاکنون بارها در کشور ما و در آستانه انتخاباتها صورت گرفته است امّا مردم با رای شان آنها را به سخره گرفته اند و پاسخی درخور به برنامه ریزان این نظرسنجی های ساختگی داده اند و بی شک اینبار نیز مردم به ساکتین و مردودین فتنه و منحرفین نفوذی در هر حزب و گروهی که باشند، رای نخواهند داد.

گفتنی است؛ برخی رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان مدعی شدند که در نظرسنجی اخیر یکی از نهادهای معتبر(!) در 30 استان کشور نتایج قابل توجه و تاملی بدست آمده است.

این رسانه های حامی جبهه متحد بدون هیچ گونه اشاره ای به آن نهاد معتبر(!) مدعی شد: در این نظر سنجی که در دی ماه 1390 انجام شده، شرکت کنندگان از گروه ها و اقشار مختلف در نمونه آماری گسترده به سئوال "در انتخابات مجلس نهم، به کدام جریان سیاسی رأی می دهید؟" پاسخ دادند.

این رسانه همچنین مدعی شد که در نتیجه این نظرسنجی، 28 درصد مخاطبان به جبهه متحد اصولگرایان و 24 درصد به اصلاح طلبان و 12 درصد به جبهه پایداری و 5 درصد به کاندیداهای نزدیک به جریان انحرافی رای خواهند داد!

بر این اساس بی باک پیشاپیش پیروزی برخی خواص بی بصیرت و مردودین فتنه نفوذی در جریان متحد اصولگرایان را به آقای هاشمی رفسنجانی و هم مسلکان وی تبریک گفته و شکست نیروهای انقلابی و ارزشی نظام در جبهه پایداری انقلاب اسلامی را به ساحت حضرت ولی عصر (عج) تسلیت می گوید!!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها