کد خبر: ۳۵۸۴۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۱۷ دی ۱۳۹۴
به تازگي باشگاه «گرينلند شين‌هوا»ي چين پيشنهاد 800 هزار دلاري به احمد نوراللهي ارائه داده است.
به گزارش پایگاه 598، قبل از دستگیری سوشا مکانی، خط خوردن احمد نوراللهی از تیم امید سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی بود. هافبک جوان و سرحال پرسپولیس عصر جمعه و ساعاتی قبل از برگزاری مراسم بدرقه تیم المپیک در هتل آکادمی از سوی محمد خاکپور کنار گذاشته شد تا خیلی‌ها را شگفت‌زده کند.

 

به نظر مي‌رسيد دليل اصلي خط خوردن احمد نوراللهي به غيبتش از اردوي تيم اميد در بندرعباس برمي‌گشت. او كه با هماهنگي پزشك و كادر فني تيم اميد از اين سفر خودداري كرده و در تهران به فيزيوتراپي و درمان پاي مصدوم خود پرداخته بود، در بازي مقابل استقلال خوزستان كولاك كرد!

 

احمد نوراللهي پس از چند روز فيزيوتراپي و نرم‌دويي مهياي اين مسابقه شد و از قضا درخشيد تا ظن و بدگماني كادرفني تيم اميد را برانگيزد. البته اخبار و شايعات ديگري هم درباره اختلاف مربيان اميد با علي دايي و تعاريف اين بازيكن از آقاي گل‌ جهان در مصاحبه‌هاي مختلف هم شنيده شد كه توجه رسانه‌ها را به خود جلب كرد.

 

هر چند نوراللهي اعلام كرد پاي او پس از مداوا مشكلي ندارد و آماده همراهي تيم اميد است اما خط خورد تا به شهر و ديار خود آزادشهر در استان گلستان برود.

 

اين مقدمه نسبتاً بلند را نوشتيم كه به شما خبر بدهيم به تازگي باشگاه «گرينلند شين‌هوا»ي چين پيشنهاد 800 هزار دلاري به احمد نوراللهي ارائه داده است.

 

اين باشگاه چيني حاضر است 800 هزار دلار براي يك فصل به هافبك شماره 8 پرسپوليس پرداخت كند به شرط آنكه خود احمد نوراللهي دنبال رضايتنامه‌اش برود.

 

البته بسيار بعيد به نظر مي‌رسد باشگاه پرسپوليس چنين اجازه‌اي به نوراللهي جوان بدهد.


از سوي ديگر اين هافبك آزادشهري دانشجوي تربيت‌بدني دانشگاه آزاد اسلامي هم به شمار مي‌رود كه مي‌تواند مانعي بر سر راه لژيونر شدن او باشد.

116

پيش از اين مرتضي پورعلي‌گنجي بازيكن ملي‌پوش كشورمان هم پيراهن «تيانجين‌تدا»ي چين را پوشيده بود و حالا بايد ديد تكليف پيشنهاد اخير چشم‌بادامي‌ها به احمد نوراللهي چه مي‌شود؟


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها