کد خبر: ۳۵۸۴۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۱۷ دی ۱۳۹۴
حمله عابدینی علیه طاهری؛
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:.طاهری می گوید هدایتی دنبال گرفتن کل پرسپولیس است و نباید اسم او را می آوردید.
به گزارش پایگاه 598، امیر عابدینی درباره اتفاقات رخ داده پس از اینکه گفته بود حسین هدایتی حاضر است هزینه های انتقال علیرضا بیرانوند را بپردازد عنوان کرد:ما بلد نیستیم دروغ بگوییم.امروز هم به ورزش نیامده ایم که بدانیم چه بگوییم و از چه حرف بزنیم که برخی خوششان بیاید.

 

وی ادامه داد:من موضوع بیرانوند را  با صداقت کامل دنبال کرده بودم.طاهری گفته قنبرزاده بیان داشته من با او حرف نزدم در حالیکه این حرف دروغ است.من در جلسه هیات رییسه سازمان لیگ با قنبرزاده صحبت کردم و بعد از آن به طاهری و هدایتی زنگ زدم.

 

عابدینی خاطرنشان کرد:من از جنس هواداران پرسپولیس هستم و وظیفه می دانستم به دغدغه آنها پاسخ بدهم.با این وجود مشکل اینجا بود که چون هوادار پرسپولیس به من لطف دارد و مطلبم را لایک کرده است دوستان حساس شدند.در حالیکه من عین حرف ها را منتقل کردم.قنبرزاده آن روزی که موافقت کرد،کنار دست من نشسته بود.من وقتی موافقت او را گرفتم با طاهری و هدایتی تماس گرفتم.از هدایتی پرسیدم در بحث انتقال بیرانوند وسط می آیی؟گفت هستم،یا علی.این کجای کارش ایراد داشت که هزینه های انتقال یک بازیکن در حد و اندازه بیراوندد را بپردازیم.

 

وی درباره اینکه طاهری به او چه گفت اظهار داشت:به من چرا اسم هدایتی را آورده ای؟بخل و حسد و حسادت تا چه زمانی؟متاسفانه این ها اصلا راست نمی گویند.طاهری می گوید من به شما نگفتم با هدایتی صحبت کن.طاهری می گوید هدایتی دنبال گرفتن کل پرسپولیس است و نباید اسم او را می آوردید.آقایان چرا می ترسید؟متاسفانه این جماعت فکر می کنند پرسپولیس ارث پدرشان است.

 

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره اینکه پاسخ او چه بود گفت:شما اخلاق من را می دانید.من جز پدرم از کسی حرف نمی خورم.این ها در حد پرسپولیس نیستند.شاید در صنعت آدم هایی باشند اما در ورزش هیچ زمان بزرگ نمی شوند.ورزش بزرگی و متانت و احساس می خواهد که این ها ندارند.

 

وی ادامه داد:من دیگر هیچ کاری با این پرسپولیس که آقایان خودشان را مالکش می دانند ندارم ولی این را بگویم که نمی توانند زبانم را ببرند و حرفم را می زنم.این ها همه تلاش شان را کردند من در هیات رییسه سازمان لیگ رای نیاورم.وزارت ورزش خودش را کشت ولی من عزت را از بالایی می گیرم و رای آوردم.

 

عابدینی خاطرنشان کرد:مگر من چه حرفی زدم که دوستان به هم ریختند؟در آن مطلب  طاهری حمایت کرده بودم.اگر او خوب ببیندمتوجه می شود که پشت آن مطللب حمایت از خودش بود.با این شرایط اطمینان داشته باشید بیرانوند پرسپولیسی نخواهد شد مگر اینکه شخص وزیر وارد گود شود و بخواهد او را پرسپولیسی کند.

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها