يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۶۰۹۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
حضور پررنگ ستاره ها در تشییع همایون بهزادی
مراسم تشییع بازیکن پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی از ساعت 8:30 دقیقه در ورزشگاه شهید شیرودی آغاز شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، پیکر پیشکسوت سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در حضور ستاره های فعلی و سابق فوتبال ایران از جمله: مهدی هاشمی نسب، محمود خوردبین، حامد لک، علی پروین، جعفر کاشانی، فنونی زاده، کلانی، محمد دادکان، مهدی رحمتی، محمود گودرزی، بیوک وطنخواه، محمد پنجعلی، امیر حاج رضایی، افشارزاده، علی اکبر طاهری، بازیکنان پرسپولیس، افشین پیروانی، علی خسروی، عادل فردوسی پور، محمد رویانیان، حسین هدایتی، محمد نوازی، علی فتح الله زاده، علی کریمی، حسن روشن، حمید درخشان  در ورزشگاه شهید شیرودی در حال تشییع است.





حسین کلانی، پیشکسوت پرسپولیس به عنوان نماینده حاضران در این مراسم به سخنرانی پرداخت.

کلانی در صحبت هایش ابتدا با تشکر از کسانی که در این مراسم گفت: سخن گفتن درباره اسطوره ای که از دست دادیم زبانم را قاصر کرده است. افتخاراتی که برای ملت ما، باشگاه شاهین و...(کلانی در این لحظه با توجه به بغض نتوانست حرف هایش را ادامه دهد و میکروفون را دادکان داد).

کلانی در ادامه حرف هایش گفت: تمام افتخارات را با کمک همایون به دست آوردیم. متاسفانه با توجه به شرایطی که در این 40 سال بعد از انقلاب به وجود  آورد او را افسرده و خانه نشین کرد و تمام امتیازاتی که از نظر بدنی و جسمی داشت از او گرفته شد. در حالی که در کنارمان نیست اما همیشه در خاطر ما خواهد بود و از طرف خودم به خانواده اش تسلیت می گویم و آرزوی صبر و تحمل برای جامعه فوتبال که این اسطوره را از دست دادند.

کلانی با برشمردن خصایص همایون بهزادی گفت: ما در کنارشان بودیم و دیدیم که چگونه برای اعتلای وطن می سوزد و تلاش می کند.

در ادامه با حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی حال حاضر پرسپولیس او به نزد خانواده بهزادی رفت و برای آنها آرزوی صبر کرد.





مراسم با نوحه خوانی مداح اهل بیت در حال پیگیری است و قرار است بعد از آن پیکر همایون بهزادی برای آخر روی دست مردم در استادیومی که سال ها در آن به ترک تازی می پرداخت تشییع شود.





در ادامه مراسم فرزند همایون بهزادی برای حضار صحبت کرد: پدرم دو ساعت قبل از فوت گفته بود من با وجدان پاک می روم. او همیشه می گفت دست مردم و هواداران را می بوسم و من هم امروز دست تمام کسانی که امروز لطف کردند با حضور گرم شان مایه دلگرمی ما شدند را می بوسم.



پیکر همایون بهزادی ساعت 9:30 وارد ورزشگاه شهید شیرودی شد و روی دست دوستداران و هم تیمی های سابقش برای وداع آخر با این استادیوم تشییع شد.



حضور همزمان مدیران سابق سرخابی، محمد رویانیان و علی فتح الله زاده در کنار یکدیگر از نکات جالب توجه بود و این دو که در گذشته رقابت داشتند اینبار دست در دست هم وارد مجموعه شیرودی شدند.



علی کریمی هم یکی دیگر از حاضران در این مراسم بود که دور از سایرین و در گوشه ای از مجموعه حضور یافته بود.

در زمان تشییع همایون بهزادی هواداران حاضر در زمین و سکوها با شعار خداحافظ بهزاد سرطلایی - خداحافظ اسطوره جهانی با او وداع کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها