کد خبر: ۳۶۱۲۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که تیمش در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است.
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه‌نویی در خصوص شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت: «در تراکتور شرایط بسیار خوبی است در نیم‌فصل اول و در چند بازی که من روی نیمکت تراکتور بودیم، ما مشکل داشتیم و به‌اصطلاح، جنسمان جور نبود، ولی فکر می‌کنم تراکتور در فصل نقل و انتقالات بهترین تیم بودیم که جا دارد به همین خاطر از هیات مدیره باشگاه و جناب آقای عباسی تشکر کنم.»

 

وی افزود: «من یک مقدار در تعطیلات نیم‌فصل این دغدغه را داشتم که به اردوی ترکیه برویم تا بتوانم در آنجا علاوه بر آماده‌سازی تیم، چند بازی دوستانه با تیم‌های اروپایی هم برگزار کنیم که نشد و ما در کیش اردو زدیم.»

 

قلعه‌نویی گفت: «روی هم رفته اردوی کیش هم خوب بود از آقای صادقی رئیس هتل داریوش هم تشکر می‌کنم و همچنین آقای مونسان و همکارانشان هم متشکرم که در کیش کمک کردند تا ما اردوی خوبی برگزار کنیم. فقط تنها مساله این بود که من مدنظر داشتم در کیش سه بازی برگزار کنیم ولی موفق شدیم تنها یک دیدار دوستانه انجام دهیم. تیم نسبت به نیم‌فصل اول قابل قیاس نیست.»

 

او در مورد حذف تیم امید از المپیک گفت: «در مورد تیم ملی امید باید بگویم شکست همیشه تلخ هست. به نظر من تیم ملی ما واقعاً شایستگی این را داشت که به مرحله بعد صعود کند و بحث اول ناعدالتی فوتبال بود که در طول 90 دقیقه با تمام ایرادهایی که ما داشتیم به هر حال وقتی تیمی حذف می‌شود یک سری ایرادهای فنی دارد، می‌توانستیم برنده شویم امیدوارم مسئولان هم لحاظ کنند ما به مشکل برنخوریم. کادر فنی زحمت را کشیدند بچه‌ها هم عملکرد خوبی داشتند.»

 

قلعه‌نویی اضافه کرد: «من از همان ابتدا که بازی را می‌دیدم به بچه‌ها گفتم می‌ترسم که بازیکن‌ها ازلحاظ بدنی کم بیاورند که همین اتفاق هم افتاد. البته ما گله‌ای استثنایی هم خوردیم بازیکنان ما خیلی موقعیت‌های بهتر از آن داشتند نصیب ایران شد و بازیکنانی مثل مطهری، ثاقبی و کریمی در طول 90 دقیقه فرصت‌هایی داشتند و می‌توانستیم با دو، سه گل ژاپن را شکست بدهیم.»

ورزش سه


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها