أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۶۵۴۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۶ اسفند ۱۳۹۴
مقیمی خبر داد؛
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه آمادگی لازم در تمام مناطق از جمله مناطق مرزی، کوهستانی، روستایی و عشایری و شهری برای رای‌گیری فردا وجود دارد گفت: در برخی مناطق صعب‌العبور با هلی‌کوپتر صندوق‌ها را انتقال دادیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست خبری صبح امروز گفت: ساعت ٨ صبح فردا رای گیری در تمام شعب کشور آغاز می‌شود و امروز تبلیغات در سراسر کشور متوقف است و هرگونه تبلیغی تخلف است.

وی افزود: آمادگی لازم در تمام مناطق از جمله مناطق مرزی، کوهستانی، روستایی و عشایری و شهری وجود دارد تا تمام واجدین شرایط رأی خود را بدهند و در برخی مناطق صعب‌العبور با هلی‌کوپتر صندوق‌ها را انتقال دادیم تا تمامی افراد بتوانند رای خود را بدهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: برای نخستین بار هیات‌های اجرایی انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی با تایید شورای نگهبان ادغام شدند.

وی اضافه کرد: در انتخابات مجلس ١٢ هزار و ٧٦ نفر ثبت‌نام کردند که ٦ هزار و ٣٣٣ نفر تایید صلاحیت شدند و با توجه به انصراف برخی افراد هم اکنون ٤ هزار و ٨٤٤ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مقیمی در پاسخ به این سوال که گفته شده آقای کروبی می‌خواهد رای دهد، آیا به محل حصر صندوق می برید؟ گفت: همه کسانی که می توانند رای دهند هر کجا که باشند باید امکانات لازم را فراهم کنیم تا رای خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌های تبلیغاتی گروه‌ها مشخص است یا خیر، گفت: در این رابطه هیچ قانونی وجود ندارد و بر این اساس نمی‌توانیم بگوییم چقدر هزینه شده است، اما آنچه که از ظاهر کار مشخص است در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته هزینه‌ها و تبلیغات محدودتر بوده است.

به گفته وی، 54 میلیون و ٩١٥ هزار و ٢٧ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی اظهار داشت: اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود باید حداکثر ظرف یک ماه انتخابات دوره دوم را برگزار کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد که مدارس روز شنبه فردای انتخابات تعطیل نیستند.

در پاسخ به این سوال که دلیل قطع شدن سامانه ارسال پیامک رسانه‌ها به جز خبرگزاری ایرنا از صبح امروز چیست، گفت: هر کدام از رسانه‌های دولتی و غیردولتی اگر در این مدت خلاف قانون عمل کرده باشند در کمیته مربوطه بررسی و برای برخورد به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هیچ سازمان و نهادی به جز وزارت کشور در برگزاری انتخابات دخالت ندارد، گفت: تامین امنیت شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتطامی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها