کد خبر: ۳۶۶۱۵۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران با تقدیر از حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: اصولگرایان در هر صورتی به رأی مردم احترام گذارده و می‌گذارند.
به گزارش پایگاه 598، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که در انتخابات دهمین دوره مجلس موفق به کسب رأی اعتماد از مردم نشده است، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: اصولگرایان در هر صورتی به رأی مردم احترام می‌گزارند؛ ما مثل برخی‌ها نیستیم که به رأی مردم نسبی نگاه کنیم و اگر رأی مردم با نظرمان یکسان نبود، مردم را به باد انتقاد و فحش بگیریم.

وی گفت: ما در هر صورتی به نظر و رأی مردم احترام می‌گزاریم چرا که مردم حق دارند نمایندگان خود را انتخاب کنند و هر انتخابی که داشته باشند، باید محترم و مورد قبول باشد.

کوثری در پاسخ سؤالی درباره عدم رأی مردم تهران به او، گفت: مردم تهران تصمیم گرفتند افراد دیگری را انتخاب کنند که این حق آنهاست و ما نیز به جان و دل آن را می‌پذیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
دم حاج محمد كوثري گرم.
پاسخ
فرخ باور
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
خیر! انتخاب آنها را با جان و دل نباید پذیرفت و برعکس باید درصد رای آنها را با کل واجدین شرایط شهر تهران نسبت گرفت و اگر از 25% که خود بسیار پایین است کمتر بود، یعنی نمیانده مردم و اکتریت آنها نیستند و پذیرفته نیستند. مردم به دنبال راه حلی دیگر خارج از مجلسی می روند که نماینده ی خود نمی دانند. کسانی که از اصلاح قانون انتخابات جلوگیری کردند را باید پای محاکمه ای مرمی کشاند. تازه در دوره دوم که بدون حد نصاب 70 نفر دیگر هم بدون حمایت مردم وارد می شوند را چکار کنیم؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
۰
۰
افرین
بر تمامی نمایده های اصولگرا که فهم و شعور دارند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها