کد خبر: ۳۶۶۱۸۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
به مناسبت هفتمین شب ارتحال هنرمند بسیجی مهدی حمیدی:
سیدمرتضی اسماعیلی طبا
رزمندگان دوران دفاع مقدس لشگر 17 هیچگاه خاطره عکاس و فیلمبرداربسیجی مهدی حمیدی ، و چهره خندان او را از یاد نمی برند.او در سخت ترین صحنه ها حضور عاشقانه داشت . و آنها را برای حفظ در سینه تاریخ ثبت می نمود.

با شروع بمباران های شهری و موشک  باران شهرها برخی از جوانان قم باهماهنگی فرماندار وقت آقای حاج حسن خلیلیان اقدام به راه اندازی یک رادیو محلی باهدف اطلاع رسانی از وضعیت سفید وقرمز نمودند که بعدها مبنای شکل گیری رادیو ندای قم شد.

برای این منظور سنگر زیرزمین فرمانداری با تغییراتی به اطاق فرمان و استودیوی رادیو ندا تبدیل شد و نخستین برنامه رادیو ندای قم از روز پنجشنبه سوم شهریور 67شروع شد که شامل برنامه های تاریخی اجتماعی و خبر و همچنین پخش نماز جمعه قم و نیز پخش سخنرانی های آیت الله مظاهری در مصلی در ماه مبارک رمضان بود  و از جمله کسانیکه با دلسوزی و علاقه وافر در این رادیو خدمت می کرد هنرمند بسیجی مهدی حمیدی بود که وظیفه صدابرداری و تهیه کنندگی را دراین رادیو برعهده داشت.

و در طول فعالیت این رادیو این بسیجی مخلص علیرغم کمبود امکانات و بدون هیچ گونه چشم داشت بطور شبانه روزی به تولید و پخش برنامه مشغول بود و همکاران رادیو ندا هیچ گاه تلاش بی شائبه ، صمیمانه و لبخندهای مهربانانه اورا ازیاد نخواهند برد .

یادش گرامی و راهش پر رهرو


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها