کد خبر: ۳۶۸۲۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۵ اسفند ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، پرافتخارترین سانداکار تیم ملی ووشوی کشورمان به صورت رسمی از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انصراف داد.

به گزارش بانک ورزش، مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا در حالی شهریورماه سال‌ 95 به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد که تیم ملی مردان و بانوان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

حمیدرضا قلی‌پور پرافتخارترین سانداکار تیم ملی کشورمان پس از مشورت با کادرفنی و مسوولان فدراسیون به صورت رسمی از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد. حمیدرضا قلی پور نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم ملی ووشو در سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که امسال در اندونزی برگزار شد با کسب چهارمین مدال طلای مسابقات جهانی پرافتخارترین سانداکار ایران لقب گرفت. قلی‌پور در هفتمین دوره حضور تیم ملی در مسابقات جهانی 2007 چین مدال طلا، در هشتمین دوره حضور تیم ملی در مسابقات جهانی 2009 کانادا مدال نقره، در نهمین دوره حضور تیم ملی در مسابقات جهانی  2011  ترکیه مدال طلا و در سیزدهمین دوره مسابقات جهانی اندوزی چهارمین مدال طلای خود را کسب کرد. حمیدرضا قلی پور با چهار مدال طلا و یک نقره به عنوان پر افتخارترین ووشوکار در مسابقات جهانی لقب گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها