کد خبر: ۳۶۹۰۴۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
ایران هسته‌ای خبر داد:
برخی اعضای لابی نایاک در وزارت خارجه در حال فشار بر مقام های وزارت خارجه برای برکناری حسین امیرعبداللهیان از سمت معاونت این وزارتخانه هستند

 به گزارش پایگاه 598، منابع مطلع به «ایران هسته ای» گفتند برخی اعضای لابی نایاک در حال فشار بر مقام های وزارت خارجه برای برکناری حسین امیرعبداللهیان از سمت معاونت این وزارتخانه هستند.

امیر عبداللهیان که اکنون معاون معاون عربی- افریقایی وزارت خارجه است، مرد شماره یک این وزارتخانه در امور مربوط به خاورمیانه محسوب می شود.

منابعی که از جزئیات موضوع مطلع هستند به «ایران هسته ای» گفتند «م-ش» یکی از اعضای لابی ایران- امریکا (نایاک) –که تریتا پارسی ریاست آن را برعهده دارد- در حالی لابی و ایجاد فشار بر مقام های وزارت خارجه است تا امیرعبدللهیان هر چه زودتر از سمت خود برکنار شود.

اعضای این لابی عقیده دارند در صورت درگیر شدن ایران در «مذاکرات منطقه ای»، امیر عبدللهیان گزینه مطلوبی برای دولت روحانی نخواهد بود.

این لابی امیرعبداللهیان را متهم می کند که با «نهادهای دیگر» هماهنگ تر است.

لابی نایاک اکنون به یکی از تیم های موثر بر رفتار سیاست خارجی دولت در حوزه های مرتبط با امریکا بدل شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
۷
۱
عبداللهیان در زمینه مقاومت بسیار صاحب نظر و با تجربه است و در وزارت خارجه نقطه مثبت دولت روحانیست و اینکه تا به حال او را تحمل کرده اند بسیار عجیب است و بدون شک غربیها و اسرائیلیون وجود او را مانع خود میدانند و از طریق مزدوران خود در داخل در صدد کنار گذاشتن او هستند .
پاسخ
هموطن دور از وطن
Netherlands
۱۰:۵۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
۲
۰
طبیعیه با سیاست خارجی دولت ، یک آدم حسابی که این بنده خداست رو نمی تونند تحمل کنند. هر چی آدم حسابیه فعلاً از دور خارج کنید تا همه یکدست بشین نوکر غرب.
پاسخ
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا من موندم چي بگم يه عده اي تو كشور دارن ايرانو خوار ديگران ميكنند هميشه از سركار اومدن اصلاح طلبان و رفقاش ميترسيدم دار ن انقلابو از مسير اصليش منحرف ميكنن نه الان بلكه از همون موقعي كه مدعي دنيا دنياي گفتمانهاست نه..
اومد سركار.لعنت بر رياكاران
پاسخ
هستی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
خدا میدونه که چه خوابی واسه جریان مقاومت دیده شده که

صلاح دونسته میشه تا جناب امیرعبداللهیان ، کنار گذاشته بشه.

درود بر ایرانی باغیرت . مقاومت همیشه پیروز خواهد بود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها