کد خبر: ۳۷۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت که تدبیر رهبر معظم انقلاب در مدیریت فتنه88 و دیگر بحران‌ها دشمن را آشفته کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، شب گذشته در جلسه هفتگی جامعه وعاظ تهران، با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به جایگاه ولایت‌فقیه در آستانه انتخابات معنا‌دار است، گفت: دشمن فهمیده در این طی 22 سال رهبری مقام معظم رهبری، ایشان با تدبیر و تمام بحران‌های پیش روی انقلاب را به نحو مناسب کنار زده است و چالش‌های پیش‌روی انقلاب را به فرصت تبدیل کرده است.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری حتی یک روز هم اجازه ندادند‌ شتاب انقلاب اسلامی برای پیشرفت و تعالی متوقف شود، خاطرنشان کرد: آقای محمدتقی کرامتی در کتاب "‌نقش رهبری در مدیریت بحران‌ها"، بخشی از تدبیر حضرت آقا را در مدیریت بحران‌ها تشریح کرده است.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به فتنه88، تصریح کرد: در فتنه 88 تحلیل‌گران غربی، برنامه‌ریزی‌های دشمنان انقلاب را برای نابودی نظام جمهوری اسلامی کافی می‌دانستند و می‌گفتند که سقوط جمهوری اسلامی قطعی است.
 
روانبخش با بیان اینکه تدبیر رهبر معظم انقلاب در مدیریت بحران‌ها دشمن را آشفته کرده است، خاطر‌نشان کرد: در فتنه 88 در حالی به نظام اسلامی شدیدترین هجمه‌ها به نظام اسلامی صورت گرفت که برخی خواص سکوت اختیار کرده ‌بودند و در مقابل تلاش نظام سلطه که تصور می‌کرد تمرین انقلاب‌های رنگی در ایران موفقیت‌آمیز خواهد بود، اقدام به دفاع از انقلاب نکردند.
 
وی خاطر‌نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در فتنه 88 بدون اینکه ارتش و سپاه را وارد میدان کنند، در خطبه‌های نماز جمعه، اقدام به روشنگری کردند و با روشنگری در نماز جمعه مردم را از پشت سران فتنه بیرون کشیده و فتنه‌گران را تنها گذاشتند تا 9دی رقم خورد و انقلاب اسلامی برای سال‌ها و قرن‌ها بیمه ‌شد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطر‌نشان کرد: در فتنه 88 هاشمی رفسنجانی ‌نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشتند و سپس این روش ادامه داشت و افرادی چون سروش، کدیور، سازگارا، نوری‌زاد و نوری‌زاده به مقام معظم رهبری نامه‌های سرگشاده نوشتند.
 
روانبخش گفت: بعد از نامه‌نگاری‌ پادوهای ضدانقلاب به رهبر معظم انقلاب، رسانه رژیم سلطنتی انگلیس برای حضرت آقا کلیپ ساخت و آنرا روی سایت خود قرار داده که این موضوع نشان می‌دهد نامه‌ها به رهبری هماهنگ شده بود.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ادامه افزود: اخیرا برخی افراد که ظاهرا اصولگرا هستند، به رهبری و جایگاه ولایت فقیه اهانت کردند که نمونه آن نامه علایی و اظهارات آقای افروغ در شبکه ملی بود. بنده نمی‌گویم افرادی چون علایی و افروغ مثل دیگران عامل دشمن هستند اما این افراد ‌متاسفانه ناخواسته در زمین دشمن بازی کردند و به نظر می‌رسد افرادی دیگری برای هجمه به رهبری در فرادی دیگری در نوبت هستند و هرچه به انتخابات نزدیک تر‌ می‌شویم، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی خواهند کرد.
 
روانبخش خاطر‌نشان کرد: ملت ما با بصیرتی که دارد، هوشیار است و فریب کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند را نخواهند خورد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری از حمایت علی ‌‌مطهری و توکلی از هتاکان به جایگاه ولایت فقیه‌ انتقاد کرد و گفت: سایت‌هایی که مورد تقدیر آقای افروغ قرار گرفته‌اند، بهتر است در رفتار خود تامل کنند.
 
وی در پاسخ به سؤالی درباره تأسیس جبهه ‌پایداری‌ گفت: برخی می‌خواستند گفتمان 3 تیر را برای جریان انحرافی مصادره کنند اما با تاسیس جبهه پایداری نه تنها این توطئه عملی نشد بلکه جوانان انقلابی و مومن که به آقای احمدی‌نژاد رای داده بودند، سرخورده و ناامید نشدند.
 
روانبخش تصریح کر: اگر جبهه پایداری تاسیس نمی‌شود، جبهه متحد نمی‌توانست جوانان انقلابی را جذب کند و در نهایت انتخابات رقابتی و پرشور شکل نمی‌گرفت.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: ما ابهاماتی به جبهه متحد داشتیم که آنها را مطرح کردیم، اما وقتی ابهامات برطرف نشد، پیشنهاد دادیم دو لیست 30 نفره جبهه متحد و پایداری با منشوری که آیت‌الله مهدوی‌کنی بر آن تاکید دارد، مورد بررسی قرار بگیرد تا لیست 30 نفره دو جبهه برای تهران مشترک باشد.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی درباره آنچه به جزوه 80 صفحه‌ای مشهور شده است، گفت: این جزوه ارتباطی با جبهه پایداری ندارد اما برخی‌ها که آن‌را به جبهه پایداری منتسب کرده و به پایداری هجمه کردند، بهتر است این جزوه را مطالعه و سپس موضع‌گیری کنند.
 
وی خاطر‌نشان کرد: ‌فکر می‌کنیم افراد‌ و سایت‌هایی که به بخشی از این جزوه استناد می‌کنند، رفتارشان درست نیست و بهتر است تمام جزوه را که از سوی دانشجویان عزیر تهیه شده، مطالعه کنند.
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: آقایانی که توهین‌ آقای افروغ و علایی به جایگاه ولایت را آزادی بیان می‌دانند، چرا همین آزادی بیان را برای دانشجویانی که به برخی افراد نقد دارند، قائل نیستند، البته ممکن است در این جزوه ادبیات بهتری استفاده نشده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها