يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۰۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
پوستر متفاوت فيلم سينمايى «مرگ ماهى» ساخته سیدروح‌الله حجازى كه توسط احسان برآبادى طراحى شده، در آستانه اكران عمومى منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وجه تمایز این پوستر متفاوت، این است که علاوه بر تصوير فيلم از تصاوير كودكى بازيگران «مرگ ماهی» نيز استفاده شده است.

به گزارش مشاور رسانه‌ای فیلم؛  لازم به ذكر است؛ ساير پوسترهاى فيلم كه توسط بهزاد خورشيدى طراحى شده به زودى رونمايى مى‌شود.

انتشار پوستر متفاوت «مرگ ماهى» +عکس

نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، ریما رامین‌‏فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مروارید کاشیان، با هنرمندی پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، رابعه مدنی و سحر دولتشاهی و همچنین کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی‌منش (بازیگران خردسال) بازیگران آن هستند كه از ١٥ ارديبهشت ماه در سينماهاى سراسر كشور اكران مى شود.

فيلم سینمایی «مرگ ماهی» داستان زندگی مادری را روایت می‌کند که پس از مرگش، فرزندان او به خانه‌اش می‌آیند و از طریق پرستار مادر متوجه می‌شوند که وصیت کرده که سه روز پس از مرگش او را به خاک بسپارند.

عوامل تولید «مرگ ماهی» عبارتند از:

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: سیدروح‌الله حجازی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، تدوین: هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: کامیاب امین‌عشایری، طراح لباس: گلناز گلشن، آهنگساز: حامد ثابت، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، دستیار اول و برنامه‌ریز: علی افشین‌راد، دستیار تهیه و تولید: هادی علیمحمدی، مدیران تولید: پیمان جعفری و وحید مشاری، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی، عکاس: نوید سجادی‌حسینی، سرمایه‌گذاران: بانک پاسارگاد، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان و سیدروح‌الله حجازی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها