کد خبر: ۳۷۴۷۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
در اجلاس خانه ایده آل که با محوریت حمایت از تولید ملی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، بانک حکمت ایرانیان خوش درخشید و نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولید ملی را از آن خود کرد .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان‌،  در این اجلاس که با حضور معاون وزیر تعاون ، کار  و رفاه اجتماعی ، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی ، رئیس خانه اقتصاد ایران  و تنی چند از مسئولان و مدیران ارشد کشوری برگزار شد ، از دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان به جهت حمایت همه جانبه از تولید ملی تقدیر شد و  نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی  به وی تعلق گرفت که مدیر روابط عمومی بانک حکمت به نمایندگی از ایشان ، این جایزه را دریافت کرد .

بر اساس این گزارش ، همچنین در این مراسم نشان برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری و گواهینامه استاندارد و جایزه بین المللی SPS- BANKING  سرعت ، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات بانکداری مطابق با استانداردهای بانکداری جهانی از سوی کشور آلمان به بانک حکمت ایرانیان اهدا شد .

وی گفت: هم‌اکنون متقاضیان این رشته‌ها از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها هستند.

مشاور رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای همچنین خاطرنشان کرد: 80 درصد جمعیت متقاضی تحصیل در 20 درصد رشته‌ها ادامه تحصیل می‌دهند که در صدر آن پزشکی، رشته‌های مهندسی همچون برق، کامپیوتر، عمران و رشته‌های حقوق و روان‌شناسی قرار دارد چراکه بازار کار این رشته‌ها خوب و پرکشش است.

یکی از مهمترین معضل‌های مهم در مورد بیکاری جوانان، عدم موفقیت افرادی است که پس از اتمام تحصیلات دانشگاه امکان راهیابی به بازار کار را ندارند و در این بخش با مخاطرات و مشکلات فراوانی مواجه می‌شوند.

در سال‌های اخیر به ادعای مسئولان، تلاش‌هایی برای جبران کاستی‌های آموزش‌های دانشگاهی و نیاز بازار کار از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی‌وحرفه‌ای صورت گرفته تا جایی که این آموزش‌ها توانسته مشکلات ورود به بازار کار، کارجویان دانشگاهی را تا 90 درصد حل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها