يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۸۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مسلمان و رضاییان دنبال هت‌تریک پاس گل؛
رامین رضاییان و محسن مسلمان دو بازیکنی هستند که امروز در تقابل پرسپولیس و گسترش نقشی کلیدی برای ارتش سرخ پایتخت بازی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق: پرسپولیس در حالی امروز به مصاف گسترش فولاد می‌رود که در فاز هجومی‌اش چشم به حرکات ویژه دو بازیکنی دارد که یکی از آنها هفته قبل برابر نفت غایب بود.

قطعا برانکو از بازگشت مجدد رامین رضاییان به ترکیب تیمش خشنود است. مدافع- هافبکی که در جناح راست یک طراح خوب برای حملات ارتش سرخ خواهد بود.

ایوانکوویچ در میانه میدان هم چشم به درخشش محسن مسلمان دارد. هافبکی که 7 هفته ابتدایی فصل را بیرون نشست اما سرانجام خود را به ترکیب اصلی قرمزها تحمیل کرد.

در مورد این دو بازیکن «ویژه» در بازی امروز می‌توان به نکاتی اشاره داشت که توجه به آنها خالی از لطف نیست؛ دو بازیکنی که امروز با ارسال سومین پاس گل خود قادر به هت‌تریک در گل‌سازی خواهند بود.

مسلمان دوباره به گسترش رسید

محسن مسلمان در فصل جاری لیگ برتر نزدیک به 1700 دقیقه پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده و عملکردی قابل‌قبول داشته است. با این حال هافبکی که وظیفه‌اش ارسال پاس‌های طلایی است فقط و فقط 2 مرتبه موفق به انجام این کار شده است.

شماره 77 پرسپولیس اولین بار دوشنبه 23 آذرماه سال 94 برابر همین تیم گسترش موفق به ارسال پاس گل برای جری بنگسون شد. 4 ماه و 24 روز قبل جری قدر این پاس را دانست تا تک گل سه امتیازی پرسپولیس برانکو را درون دروازه گسترش کمالوند جای دهد.

مسلمان بعد از آن یک بار دیگر در ایستگاه 17 لیگ با پاس خوبش مهدی طارمی را در تقابل با ده‌خسوس گلر استقلال خوزستان به گل رساند تا پیروزی قرمزها (2 بر صفر) پررنگ‌تر شود.

مسلمان پس از آن اگرچه که در داربی پایتخت موفق به ثبت اولین و آخرین گل فصل خود شد با این حال دیگر برای هم‌تیمی‌هایش پاس گل ارسال نکرد.

محسن اگر می‌خواهد هت‌تریک پاس گل داشته باشد، امروز می‌تواند از فرصت تقابل برابر تیمی استفاده کند که پاس نخستش را هم مقابل آن ارسال کرده است.

رامین به یاد 4 ماه و یک هفته قبل

اما رامین رضاییان مدافع- هافبک ملی‌پوشی است که در ایستگاه 28 رقابت‌ها به دلیل محرومیت بازی پرسپولیس برابر نفت را از دست داد.

این مدافع مازندرانی در فصل جاری اگرچه یک ضربه پنالتی‌اش برابر فولاد (هفته پنجم) از دست رفت اما موفق شد در ایستگاه‌های 11 و 17 رقابت‌ها برابر استقلال و استقلال‌صنعتی دو پاس گل برای جری بنگسون و امید عالیشاه ارسال کند.

اینکه مدافع- هافبک پرسپولیس برابر تیم‌های اول و دوم جدول لیگ موفق به ارسال پاس گل شده یک نکته است و اینکه در دیدار امروز سومین پاس گل فصلش را در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل به همبازی‌هایش بسپرد نکته‌ای دیگر.

رضاییان اگر امروز بعد از 4 ماه و یک هفته پاس گل دهد، مثل محسن مسلمان موفق به ثبت هت‌تریک ارسال پاس گل در لیگ پانزدهم – با پیراهن پرسپولیس- خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها