يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۳۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگر تجربه ساعت‌های طولانی رانندگی را داشته باشید، حتما لحظاتی را به یاد می‌آورید که پلک‌هایتان چنان سنگین شده‌ که توانایی باز نگهداشتن چشم‌هایتان را از دست داده‌اید. با این‌که رانندگی در حالت خواب‌آلودگی بسیار خطرناک است، بارها ممکن است برای همه ما پیش بیاید که بخواهیم خواب خود را کنترل کرده و ساعت‌های بیشتری بیدار بمانیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام جم کلیک ‌، ساعت هوشمند NOZzER یک ابتکار جدید برای جلوگیری از خواب رفتن است. این ساعت با کمک حسگرهایش می‌تواند میزان هوشیاری صاحب خود را اندازه‌گیری کرده و با ارسال سیگنال‌ها و جریان الکتریکی بسیار ضعیف به بدن کاربر به مدت دو دهم ثانیه از خواب رفتن کاربر خود جلوگیری کند.

NOZzER وسیله مناسبی برای نگهبان‌ها، راننده‌ها و دانشجویانی است که می‌خواهند ساعت‌های بیشتری را با هوشیاری کامل بیدار بمانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها